فخاری در راستای برنامه‌های استقبال از بهار خبر داد؛

برپایی جشنواره نوروزی هفت سین در منطقه 9

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 گفت: جشنواره نوروزی هفت سین شیرینی‌های خانگی و سبزه آرایی در سطح منطقه به مناسبت فرارسیدن نوروز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران هاشم فخاری معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 9 با اشاره به ویژه برنامه‌های نوروز 94 گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز جشنواره نوروزی هفت سین شیرینی‌های خانگی و سبزه آرایی و برپایی نمایشگاه عکس گلهای بهاری نیز در مرکز آموزش های اجتماعی شهید حیدری در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: برپایی مراسم عزاداری و سوگواری زنان فاطمی همراه به سخنرانی و مداحی بانوان ذاکر اهل بیت و تواشیح محصولات فرهنگی و ... نیز از جمله برنامه‌های پیش بنی شده استقبال از بهار است.

فخاری در ادامه به برپایی جشن شکرانه خبر داد و گفت: برپایی مراسم شکرگزاری به صورت سنتی و جشن چهارشنبه سوری و بازدید از  گلزار شهدا ، شستشوی نمای بیرونی مساجد و برپایی جشن بهاران همراه با برپایی استیج و برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع از جمله ویژه برنامه‌های استقبال از بهار است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 در پایان گفت: حمایت از برگزاری برنامه‌های مذهبی و سوگواری در مساجد سطح منطقه و آستان مقدس امامزادگان عبدالله و زید(ع) نیز از جمله برنامه‌های پیش بینی شده استقبال از بهار است.

انتهای پیام/
برچسب ها: فخاری ، بهار ، استقبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار