پدر ورزش همگانی:

همکاری مسئولان ورزشی بسیار خوب بود/ ورزش صبحگاهی عملکرد موفقی داشت

پدر ورزش همگانی گفت: با حضور مسئولانی مثل شجاع پوریان و همکارانشان فعالیت‌های زیاد و چشمگیری در این رشته ورزشی انجام گرفته است.

حیدر قاسمی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: حضور شجاع پوریان و همکارانشان در هیئت ورزش‌های همگانی باعث فعالیت‌های زیاد و سریع‌ شدن آن در این رشته شده است بنابر این سال جاری برای ما سال بسیار موفق و خوبی بود.

وی، در ادامه بیان کرد: برنامه‌های زیادی انجام دادیم، برگزاری کلاس‌های مختلف و همایش خانوادگی برای تمام نهادها و ارگان‌ها و برگزاری کلاس‌های مربیگری درجه 3 هم برای بانوان و هم آقایان که بانوان خیلی بیشتر استقبال کردند.

وی همچنین بیان کرد: در ورزش صبحگاهی که متولی آن هیئت‌ همگانی بود فعالیت‌های زیادی صورت پذیرفت نهادها و ادارات همایش خانوادگی در توچال برگزار کردند که بسیار جذاب و زیبا بود.

حیدر قاسم‌نژاد، همچنین تصریح کرد: به مناسبت هفته کارگر در پردیسان با همکاری هیئت همایش خانوادگی برگزار گردید من عضو هیئت رئیسه هستم عملکرد این رشته ورزشی را بسیار موفق ارزیابی می‌کنم در سال 94 نیز تصمیم داریم همین عملکرد را با توان بیشتری انجام دهیم ولی نیاز به مساعدت عمومی داریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با حضور مسئولان ورزش همگانی فعالیت‌های چشمگیری در این حوزه انجام شده و قرار است این رویه را در سال آینده نیز ادامه دهیم ولی نیازمند مساعدت عمومی هستیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: ورزش ، همگانی ، صبحگاهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار