معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 خبرداد:

اجرای طرح هوشمند انضباط ترافیکی در غرب تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 گفت: همزمان با اجرای طرح انضباط ترافیکی خط سفید شبکه معابر غرب تهران هوشمند می‌شود.

ولی نجاتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به شبکه معابر غرب تهران اظهار کرد: اجرای طرح آلمان آبی، زمین پاک، ساماندهی محورهای اصلی منطقه با رویکرد ارتقای فرهنگ ترافیک و نمادسازی خط سفید در دستور کار قرار دارد. 
وی تصریح کرد: طرح‌های زیرساخت‌های ترافیکی در شبکه معابر و محورهای پرتردد سطح منطقه طراحی و درحال اجرا است. 

نجاتی افزود: در همین راستا نصب دوربین نظارت تصویری در تقاطع مخبری- ستاری و دوربین ثبت تخلف در تقاطع‌های جنت آباد- لاله و مخبری- شاهین از دیگر اقدامات اجرایی در این خصوص است. 

وی در ادامه با اشاره به اینکه نصب دوربین‌های کنترل تخلف کاهش سوانح ترافیکی، آلودگی هوا و مصرف سوخت را موجب می‌شود بیان کرد: این مسأله اتفاق بزرگ و تجربه موفقی در مدیریت ترافیک و حتی کنترل آلاینده‌های وعلاوه بر این باعث نهادینه شدن فرهنگ صحیح رانندگی و کاهش تخلفات شده است. 

معاون شهردار منطقه 5 در پایان با اشاره به هوشمندسازی شبکه معابر در دستور کار قرار دارد گفت: در آغاز طرح عملیات هوشمندسازی تقاطع‌های جنت آباد- سیمون بولیوار و جنتب آباد- انصار المهدی به همراه تقاطع ایران زمین در خیابان مخبری انجام می‌شود. 

انتهای پیام/
برچسب ها: شهرداری ، ترافیک ، هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار