شهر جدید اندیشه دستاورد بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

مدیر عامل شرکت عمران اندیشه گفت: شهر جدید اندیشه یکی از بزرگترین دستاوردهای قابل توجه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود که متاسفانه آنطور که باید در اذهان عمومی مردم ایران شناخته شده نیست.

محمد آیینی مدیر عامل شرکت عمران اندیشه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با اشاره به فرصت‌های متعدد و متنوع سرمایه گذاری و اقتصادی در این شهر اظهار کرد: 23 سال از عمر شهر جدید اندیشه می گذرد اما متاسفانه این منطقه آنطور که باید در اذهان و افکار عمومی شناخته شده نیست. 
 
وی در ادامه افزود: شهر جدید اندیشه یکی از دستاوردهای بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود که گردآوری و مراحل ساخت آن از آغاز تا کنون با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی پیگیری و عملیاتی شده است. 
 
آیینی در ادامه عنوان کرد: بازار بزرگ ایرانی و اسلامی نقش اندیشه از نمونه آثار معماری بی نظیر در قرن های اخیر به شمار می  رود که هنر معماری تاریخ ایران اسلامی در دوره‌های گوناگون اعم از صفویه، افشاریه، زندیه، قاجاریه، پهلوی و معاصر در آن لحاظ شده است. 
 
مدیر عامل شرکت عمران اندیشه در پایان تصریح کرد: با توجه به تعامل مثبت و سازنده ای که در بین مسئولان شهر شهریار و شهر جدید اندیشه جاری و ساری است امید آن داریم روند توسعه و شکوفایی این منطقه  همچون گذشته با سرعت و شتاب فزاینده استمرار یابد. 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: جمهوری ، اندیشه ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کرمانشـاه زیبا
۱۷:۲۴ ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
کرمانشـاه شهر بزرگ و خوبیه و مرکزیت کل غرب ایران ویک شهر توریستیه و آب وهوای بسیار خوبی هم داره و داخل شهر کرمانشـاه و اطراف کرمانشـاه دیدنیهای فراوانی داره مثل:طاق بستان-بیستون-تکیه معاون الملک-تکیه بیگلربیگی-بازارسنتی کرمانشاه-باغ پرندگان-باغ گلها-پارک کوهستان-سراب نیلوفر-غارقوری قلعه-معبد آناهیتا وخیلی جاهای دیگه.امکانات شهری کرمانشـاه مثل:فرودگاه بین المللی-منوریل و مترو بزودی افتتاح خواهد شد-پاساژها و بازارهای خوب-پل قوسی-دارا بودن بزرگترین فضای سبز کشور-پالایشگاه نفت-ورزشگاههای بزرگ مثل ورزشگاه15000 نفری امام-بیمارستانهای خوب و بزرگ در سطح شهر مثل:بیمارستان امام رضا(ع)-بیمارستان امام حسین(ع)و...-بزرگترین دانشگاههای کشور در کرمانشـاه مثل دانشگاه رازی-دانشگاه آزاد کرمانشـاه و...(مقدمتان به کرمانشـاه گهواره تمـدن و پایتخت گردشگری گلباران)
آخرین اخبار