گروهمان آسان نیست

خاکپور: حضور جهانبخش و آزمون به تیم نیروزی مضاعفی داده است/ بی صبرانه منتظر هواداران هستیم

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان از حضور ۲ لژیونر فوتبال کشور در جمع شاگردانش ابراز خرسندی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ،  محمد خاکپور در نشست خبری سرمربیان تیم‌های امید حاضر در مسابقات انتخابی المپیک در تهران اظهار داشت: ابتدا باید به همه تیم‌های حاضر در این مسابقات خوشامد بگویم. امیدوارم بتوانیم مانند همیشه میهمان‌نوازی ایرانی را به همه نشان دهیم.
 وی ادامه داد: برخلاف نظر خیلی ها باید بگویم که گروه ما آسان نیست چون تیم‌ها از یکدیگر شناخت ندارند. خود ما هم حداقل از سه حریف ابتدایی خود به صورت کافی شناختی نداریم به خاطر همین این گروه می‌تواند برای هر تیمی سرنوشت‌ساز باشد و هر 5 تیم شانس صعود دارند.
سرمربی تیم امید کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا سردار آزمون و علیرضا جهانبخش توانسته‌اند با تیم هماهنگ شوند و در کل میزان هماهنگی تیم امید چقدر است، عنوان کرد: ما از لحاظ آمادگی در بهترین وضعیت بدنی، روحیه و انگیزه قرار داریم. حضور جهانبخش و آزمون هم نیروی مضاعف و انرژی مثبت به تیم داده است.
خاکپور تصریح کرد: از نظر آمادگی 2 مسئله در مورد جهانبخش و آزمون وجود دارد. یکی اینکه این 2 بازیکن بین‌المللی هستند و به راحتی می‌توانند با تیم هماهنگ شوند و دیگر اینکه آنها سال‌ها در تیم‌های پایه کنار همین بازیکنان بوده‌اند و به خوبی آنان را می‌شناسند.
وی در خصوص حضور هواداران ایران در این بازی‌ها گفت: مردم ما در تمام مسابقات ملی نشان داده‌اند که فوتبال جزئی جدا نشدنی از فرهنگ زندگی آنهاست. من هم خواهش می‌کنم آنها برای حمایت از تیم امید به ورزشگاه بیایند چون ما به این تیم خیلی امیدوار هستیم تا بتوانیم پس از 4 دهه به المپیک برویم. حضور هواداران می‌تواند انرژی مثبتی به ما بدهد و ما به این انرژی نیاز داریم. ما فردا بی‌صبرانه منتظر حضور هواداران هستیم.
سرمربی تیم امید کشورمان در پاسخ به این سوال که قول صعود به مرحله بعدی مسابقات را می‌دهد یا نه، اظهار داشت: من قول می‌دهم بچه‌ها با انگیزه تمام و با انرژی در مسابقات حاضر شوند و بتوانیم باعث سرافرازی پرچم کشورمان شویم.خاکپور در مورد دیدار اول ایران مقابل نپال و شناختش از این تیم گفت: ما هر تورنمنتی را با قدرت شروع می‌کنیم. نپال هم به نظرم تیمی است که فوتبال منطقی بازی می‌کند اما ما می‌خواهیم بازی‌ها را با قدرت شروع کنیم و و البته دست پر.
خاکپور در پایان عنوان کرد: از همه دوستانی که امروز به نشست خبری آمدند، تشکر می‌کنم و برای تک تک تیم‌های حاضر در این تورنمنت آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم بتوانیم برای مردم فوتبالی با بازده فنی بالا به نمایش بگذاریم و البته خارج از مسائل فنی همه می‌دانند که فوتبال می‌تواند انسان‌ها را به هم نزدیک کند و باعث صلح شود.

انتهای پیام / 

برچسب ها: خاکپور ، جهانبخش ، هوادار ، امید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار