حواشی فینال لیگ والیبال رشته ها را پنبه کرد

کمتر کارشناسی پیش‎بینی می‌‎کرد تیم پیکان قهرمان لیگ والیبال شود و تیم‎های شهرداری ارومیه و شهرداری تبریز مکان‎های دوم تا سوم را به خود اختصاص دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بیست و هشتمین دوره لیگ برتر والیبال  با حضور 14 تیم در 2 گروه برگزار شد و در آخرین روزهای سال 1393 به کار خود پایان داد.

لیگی که پر از افت و خیزهای بسیاری بود و تیمها در هر هفته یک روی سکهشان را به هم نشان می دادند و نتیجه هیچ یک از مسابقات قابل پیشبینی نبود.

اجرای بازی رده بندی و فینال هم در لیگ فصل جاری برای خود داستانهای خاصی داشت که مهم‌تر از همه بحث سالن اجرای رقابتها بود که به دلیل آماده نبودن سالن12هزار نفری سازمان لیگ مجبور شد این دیدار را در سالن فدراسیون برگزار کند.

پیش از انجام 2 بازی پایانی فصل همگان اذعان داشتند که کاری سخت را فدراسیونی‌ها در پیش دارند و ای کاش تمام تلاششان را به منظور اجرای مسابقات در سالن یک‌هزار نفری میکردند اما گوش هیچ کس به این حرفها بدهکار نبود.

 بازی ردهبندی بین تیمهای شهرداری تبریز و میزان با نتیجه3-0 به پایان رسید. دیدار حساس و سنگین فینال میان ارومیها و خودروسازان با قضاوت حسین پورکاشیان آغاز شد، 2 تیم بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و در یک نبرد نزدیک و 5سته بالاخره این پیکانیها بودند که میهمانشان را شکست داده و برای دوازدهمین بار کاپ قهرمانی لیگ را به خود اختصاص دادند.

از نکات ت

تاسفآور و منفی فینال لیگ حواشی آن بود جایی که مسئولان پس از پایان بازی در پی هماهنگی و تدارکاتی مربوطه برای انجام مراسم اختتامیه و اهدای جواز بودند درگیری تماشاگران ارومی باعث شد تا تمام برنامه‌های فدراسیون و عوامل اجرایی تحتشعاع قرار بگیرد.

صورت بسیاری از تماشاگران خونین شده بود، برخی از آنها با ورود به سالن و ترک صندلیهایشان قصد تخریب مدالها را داشتند که دخالت مسئولان اجازه اینکار را به این دسته از هواداران نداد.

پیش از این وقتی با منوچهر پورحسن رئیس سازمان لیگ در مورد میزبانی و محل  برگزاری مراسم اختتامیه صحبت میکردیم، وی از حضور ماموران انتظامی و یگانویژه در سالن خبر میداد ولی متاسفانه درگیری ایجاد شده آنقدر زیاد بود که کاری از دست ماموران هم برنیامد و آنها مجبور شدند تماشاگران را از سالن خارج کنند، ولی این پایان قصه نبود چون درگیری میان هوادارن تیم شهرداری ارومیه همچنان در خارج از سالن هم ادامه داشت.

انگار نمیخواهد بحث حواشی و درگیری ایجاد شده از سوی تماشاگران و بعضا بازیکنان در ورزش کشور به خصوص والیبال خاتمه پیدا کند، امیدواریم مسئولان مربوطه بادرایت خاص خود در این مورد هم برنامهریزی کنند چون ادامه یافتن این وضعیت جهانی شدن والیبالمان را زیر سوال میبرد و تمامی رشته ها را پنبه می کند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار