هادی العامری: هر وقت به سردار سلیمانی نیاز داشته باشیم در کنار ماست

فرمانده نیروهای داوطلب عراقی از همکاری تهران با این کشور در نبرد علیه گروه تروریستی تکفیری داعش استقبال و اعلام کرد هر وقت بغداد به سردار «قاسم سلیمانی» نیاز داشته باشد وی در میدان نبرد حاضر است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه پرس تی وی، فرمانده نیروهای داوطلب عراقی می‌گوید نیروهای این کشور در عملیات خود برای آزادسازی شهر استراتژیک تکریت نیازی به حملات هوایی آمریکا ندارند. 

 هادی العامری روز یکشنبه از برخی شخصیت‌های نظامی ارتش عراق که خواستار کمک آمریکا در عملیات تکریت هستند، به شدت انتقاد کرد و گفت: «برخی از افراد سست عنصر در ارتش می‌گویند ما به آمریکایی‌ها نیاز داریم، در حالی که ما می‌گوییم ما به آن‌ها نیازی نداریم.» 

 عامری همچنین در جمع خبرنگاران در منطقه الاعلم در شمال بغداد از همکاری تهران با این کشور در نبرد علیه گروه تروریستی تکفیری داعش استقبال کرد و گفت سردار «قاسم سلیمانی» از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، در تلاش ضد تروریستی عراق کمکی شایان به ارتش عراق کرده است. 

 وی ضمن اشاره به توقف موقت عملیات تکریت تصریح کرد: «هر زمانی که به سردار قاسم سلیمانی نیاز داشته باشیم اینجا حاضر است... او توصیه ‌های بسیار خوبی دارد. نبرد هم اکنون پایان یافته و وی به مقر عملیاتی خود بازگشته است.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار