معاون شهرسازی و معماری منطقه 6 خبر داد:

پیگیری وضعیت نمای ساختمان‌های منطقه 6 در سال جدید

معاون شهرسازی و معماری منطقه 6 از پیگیری نمای ساختمان‌های این منطقه در سال جدید به منظور بهبود کیفیت بصری و ایمنی ساختمان‌ها خبر داد.

مهدی زمانی معاون شهرسازی و معماری منطقه 6در گفت‌و‌گو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به پیگیری جدید اظهار کرد: به منظور بهبود کیفیت بصری و ایمنی ساختمان‌ها به مسئله نما در ساختمان توجه‌ ویژه‌ای از سوی شهرداری شده است که در سال جدید نیز مطابق سال گذشته به این امر رسیدگی می‌شود. 

وی ادامه داد: در همین راستا روزهای یکشنبه هر هفته در ساختمان معاونت شهرسازی و معماری این منطقه جلسه‌ای با حضور دو نفر از اساتید دانشگاه با تحصیلات مرتبط در این حوزه، رئیس صدور پروانه ساخت، رئیس بازدید فنی و مالکیت شکیل می‌شود. 

زمانی افزود: در این جلسه مالکین ساختمان‌ها نماهای مورد نظر خود را ارائه داده و از لحاظ مشخصات نما که از چه نوع مصالحی باشد و . . . توسط این تیم کارشناسی بررسی و نواقص، ایرادات و محاسن طرح را به مالک ارائه می دهند و در صورت تایید توسط تیم کارشناس، مالک می‌تواند کار خود را شروع کند. 

معاون شهرسازی و معماری منطقه در پایان تصریح کرد: این طرح تا حد زیادی تا کنون موفق بوده و از هرج و مرج‌ها در این امر جلوگیری شده است و در سال جدید نیز این امر پیگیری می‌شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار