اهواز؛

پیش بینی بازدید 25 هزار نفر از کارکنان و خانواده های ناجا از مناطق عملیاتی جنوب

جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور: 2500 دانشجوی دانشگاه علوم انتظامی امین در اسفند 93 از یادمان های شهدا دیدن کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ سردار خسرو اسکندری در نشست خبری برگزار شده در در قرارگاه مشترک راهیان نور جنوب کشور در اهواز با اشاره به آمار بازدید کارکنان و خانواده های ناجا از مناطق جنگی گفت: در اسفند 93 شاهد حضور 2500 دانشجوی دانشگاه علوم انتظامی امین بودیم و پیش بینی می کنیم تا نیمه های فروردین، 25 هزار نفر از کارکنان و خانواده های ناجا از مناطق عملیاتی جنوب دیدن نمایند.

وی با بیان اینکه تلاش های شبانه روزی و بی وقفه کارکنان ناجا موجب کاهش قابل ملاحظه سوانح و حوداث جاده ای شده، عنوان کرد: محورهای اصلی و مهم فعالیت نیروی انتظامی در سه حوزه ترافیکی، امنیتی و انتظامی، یادمان داری و اسکان خانواده های ناجا است و خوشبختانه اقدامات موثر نیروهای انتظامی در پیشگیری از سوانح و حوادث جاده ای سبب شده تا گزارشی از این نوع حوادث بدست نیامده باشد.

جانشین فرماندهی قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور در پایان در خصوص طرح پلیس افتخاری و به کارگیری ظرفیت های مردمی در این حوزه گفت: بر اساس ماده 23 قانون استخدامی و در حیطه مبحث پلیس افتخاری برآنیم تا از حداکثر ظرفیت های مردمی برای اجرای این طرح استفاده کنیم. البته طرح مزبور در برخی نقاط کشور کلید خورده و امیدواریم با تحقق آمار 100هزار نفری پلیس افتخاری، در سال آینده آن را بکار گیریم.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.