سال ۹۴، سال «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی»

شریعتمدای: هم‌سو شدن تمام نیروها برای جبران عقب ماندگی‌ها

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: تمام کسانی که پشت مرزهای ایران به دنبال ایجاد شکاف میان دولت و ملت بودند با شنیدن نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری مأیوس شدند.

شریعتمداری از"محمد شریعتمداری"  در گفتگو با خبرنگار دولت باشکاه خبرنگاران با اشاره به برنامه‌ریزی‌های دولت در تحقق نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی اظهار داشت: این شعار به انسجام ملی به معنای رسیدن سریع به اهداف تعیین شده برای دولت و ملت است.

وی ادامه داد: همدلی و همزبانی در شعار امسال هم‌سو شدن تمام نیروها برای جبران بسیاری از عقب ماندگی‌هاست همچنین در حوزه اهدافی که از پیش تعیین شده نیز می‌توان این شعار را تحقق بخشید. 

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: این نامگذاری ارزشمند را به مردم شریف کشورمان تبریک می‌گویم و امیدواریم بر پایه این نامگذاری دولت در جهت تحقق اهداف ملی بر پایه شعار سال تلاش کند از طرف دیگر مردم نیز حمایت‌های خود را از دولت باید بیشتر کنند.

شریعتمداری در پایان خاطر نشان کرد: تمام کسانی که پشت مرزهای ایران به دنبال ایجاد شکاف میان دولت و ملت بودند با شنیدن نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری مأیوس شدند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار