مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران خبر داد:

کمیته حقوقی و قضایی به ستاد هماهنگی خدمات سفر استان تهران اضافه شد

رجبعلی خسروآبادی مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران گفت: روند اجرای مصوبات جلسات ستاد هماهنگی خدمات سفر استان تهران با همکاری خوب اعضای ستاد در نوروز 94 در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ رجبعلی خسروآبادی مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران  با بیان آنکه روند اجرای مصوبات جلسات ستاد هماهنگی خدمات سفر استان تهران با همکاری خوب اعضای ستاد در نوروز 94 در حال اجرا است؛ گفت: شکل گیری کمیته حقوقی و قضایی به دبیری معاون دادگستری استان ، ساختار رسیدگی به شکایات احتمالی مردم و مسافرین را تسهیل نموده است.

خسروآبادی در حاشیه دیدار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور با اعلام آنکه فعالیت فرمانداران و شهرداری های استان تهران در پیگیری مصوبات ستاد هماهنگی خدمات سفر استان تهران در نوروز 94  در مقایسه با سالهای گذشته رشد محسوسی داشته است افزود :  حضور مدیرکل میراث فرهنگی تهران در تمامی جلسات شورای برنامه ریزی استان سبب شد تا اعضای شورای شهر ، شهرداران و فرمانداران با خواسته ها  و چالش های توسعه گردشگری بیش از پیش آشنا و بر تعامل خود با میراث فرهنگی تهران بی افزایند.

این مقام مسئول با اظهار آنکه نقطه تقابل میراث فرهنگی و  شهرداری تهران در سال گذشته با همدلی به یک تعامل سازنده در توسعه گرشگری پایتخت تبدیل شده است گفت: انتشار کارت تهران و تبلیغات مشترک در سطح شهر بیانگر روشن این موضوع است.

مدیر کل میراث فرهنگی تهران با تصریح آنکه همه سلایق در تورهای تهرانگردی در نظر گرفته شده است افزود : تورهای تهرانگردی در 11 مسیر نیمروزه و 6 مسیر یکروزه آماده ثبت نام از علاقه مندان است.

 علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در تورهای تهرانگردی  با شماره 137 تماس حاصل نمایند. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.