رژیم صهیونیستی جاسوسی از مذاکرات هسته‌ای ایران را رد کرد

یک مقام بلند پایه رژیم صهیونیستی گزارش روزنامه وال استریت ژورنال را درباره جاسوسی این رژیم از مذاکرات هسته‌ای محرمانه ایران تکذیب کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی ان بی‌سی نیوز، یکی از مقامات بلندپایه دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیررژیم صهیونیستی اعلام کرد اسرائیل در گفتگوهای محرمانه بر سر برنامه هسته‌ای ایران که با حضور آمریکا برگزار شده، جاسوسی نکرده است. 

این اظهارات در حالی عنوان می‌شود که روزنامه وال استریت ژورنال بعد از ظهر دوشنبه گزارش داد دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا ارتباط‌هایی را میان مقامات اسرائیلی رد گیری کرده و متوجه جاسوسی این رژیم در این مذاکرات شده‌اند. 

گفته می‌شود این اقدام رِژیم صهیونیستی بخشی از تلاش‌های «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم برای منحرف کردن مسیر دستیابی به توافق هسته‌ای با تهران است. 

مقامات آمریکایی تاکنون هیچ اظهار نظری در اینباره نداشته‌اند. 

این مقام دفتر نتانیاهو که خواست نامش فاش نشود به ان بی‌سی نیوز گفت: «این اتهامات کاملا دروغ است. اسرائیل علیه آمریکا یا متحدان دیگر خود جاسوسی نکرده است.»


انتهای پیام/.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۰۴ فروردين ۱۳۹۴
از خرس دم بریده هیچی بعید نیست .البته وزیر خارجه آمریکا هروز گزارش کار به صهیونست ها می دهد با این وجود باز هم به یکدیگر اعتماد ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۰۴ فروردين ۱۳۹۴
فعالیت های هسته ای ایران تحت نظارت کامل و تشدید نظارت این آژآنس به عنوان شعبه ای از سیا قرار داشته و بنا براین با تقدیم گزارشات لحظه ای و حضوری از سوی نمایندگان (وزاری خارجه و معاونین آنها ) آمریکا و انگلیس و فرانسه به رژِیم صهیونیستی ، جاسوسی از مذاکرات ، کار احمقانه ای بوده است که ، البته از این رژیم جهنمی بر می آید.
آخرین اخبار