یک سناتور بلندپایه آمریکایی فاش کرد؛

اوباما درصدد تغییر نتیجه انتخابات اسرائیل بود

سناتور روبیو اعلام کرد باراک اوباما گروهی را به اسرائیل فرستاده بود تا نتایج انتخابات را به نفع رقبای نتانیاهو تغییر دهند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از خبرگزاری هیل، سناتور مارکو روبیو اعلام کرد باراک اوباما گروهی را به اسرائیل فرستاده بود تا نتایج انتخابات را به نفع رقبای نتانیاهو تغییر دهند.

به گفته روبیو، "پیش از برگزاری انتخابات، تعدادی از مقامات بلندپایه دولت اوباما در اسرائیل حضور داشتند و مامور شکست نتانیاهو بودند. چنین اقدامی از سوی دولت آمریکا کاملا بی سابقه است. اوباما پیش از این هیچ هیاتی را برای تغییر نتیجه انتخابات به هیچ کشوری اعزام نکرده بود."

هم اکنون اوباما و نتانیاهو در برخی مسائل مهم از جمله حل بحران فلسطین و برنامه هسته ای ایران به طور اساسی با یکدیگر اختلاف نظر دارند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
خود اوباما ، یک فرد اشتباهی است ، نتانیا هوی جنایتکار و پلید استباه در اشتباه است . مهاجران اروپائی ساکن سرزمین های اشغالی از این به بعد باید هزینه های زیادی را برای انتخاب اشتباهشان بپردازند و هر چه سریع تر به کشورهایشان بازگردند . چون با وجود نتانیا هو سرزمین های اشغالی امن نیست .
آخرین اخبار