پس از دیدار دوستان ایران - شیلی؛

کی روش: بازی با شیلی برای تیم ملی ایران بهترین فرصت بود

کی روش در نشست مطبوعاتی بعد از بازی تدارکاتی تیم ملی ایران و شیلی شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

کی روش: بازی با شیلی برای تیم ملی ایران بهترین فرصت بودبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از فدراسیون فوتبال کارلوس کی‌روش در نشست خبری پس از دیدار ایران و شیلی ضمن تسلیت دوباره به مناسبت درگذشت دو خبرنگار ایرانی، میلاد حجت الاسلامی و حسین جوادی در خصوص این دیدار گفت: در درجه اول افتخار بزرگی بود بازی با تیم شیلی و از این تیم بسیار متشکرم که آماده بازی با ما شدند. در واقع این دیدار برای تیم ملی ایران فرصت خیلی خوبی بود تا پیشرفت کند.

وی ادامه داد: در درجه دوم فکر می‌کنم فرصت خوبی برای تیم ملی ایران بود تابتواند در این دیدار از لحاظ حرکات فوتبالی مثل پاسکاری و سرعت و فشار بازی پیشرفت کند.

سرمربی تیم ملی در ادامه بیان کرد: همچنین از تک تک بازیکنام به خاطر اینکه یک بار دیگر نشان دادند با روحیه ای کاملا جنگجویانه و خاضعانه به دور از هر گونه غرور برای افتخار تیم ملی و پیراهن این تیم جنگیدند ، تشکر می‌کنم و به آنها به خاطر عملکرد امشب‌شان تبریک می‌گویم. امیدوارم با توجه به عملکردی که بازیکنانم امشب در این دیدار از خود نشان دادند، مورد توجه بیشتری قرار بگیرند و ثابت کردند که مستحق توجه از سوی مسئولین هستند.

وی در ادامه بیان کرد :امشب مقابل شیلی بازی خوبی را انجام دادیم و توانستیم  تیم قوی پشت سر گذاشتیم.  بازیکنان شیلی در بهترین لیگ‌های دنیا و تیم‌های مطرح جهان بازی می‌کنند اما بار دیگر تکرار می کنم که نتیجه زیاد مهم نیست اما خوب هم هست بتوانیم برنده باشیم اما امشب تجربه بزرگی از بعد بین المللی برای فوتبال ایران بود که توانستیم مقابل یکی از بهترین تیم‌های دنیا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: وقتی شما بازی بین المللی انجام می‌دهید حتماً باید در تمام ابعاد با پتانسیل کامل حضور پیدا کنید. ما یک گروه هستیم که به کشور ایران خدمت می‌کنیم و امشب این وظیفه را به خاطر هواداران انجام دادیم.از جانب تیم ملی و به نمایندگی از بازیکنان واعضای تیم  فوتبال ، این پیروزی و عملکرد بازیکنان را به دو خبرنگار ایرانی که به خاطر سانحه هوایی اکنون  در میان ما نیستند، تقدیم می کنم و همچنین به خانواده عزیزان و قربانیان دیگر این سانحه مانند مسئولین، مهماندارن و دیگر مسافران  تسلیت می گویم.

وی ادامه داد:بار دیگر تکرار می کنم زندگی ادامه دارد  و با تمام غمی که در سینه داریم باید به سمت جلو حرکت کنیم این عزیزان امشب باید اینجا می نشستند اما اکنون حضور ندارند اما روحشان اینجا هست. همچنین به مقام معظم رهبری و رییس جمهور ایران بخاطر درگذشت خواهر و مادر گرامیشان، تسلیت می گویم.

انتهای پیام/
برچسب ها: کارکنان ، ورزش ، تهران ، تقویم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار