مسئول کمیته بزرگسالان و پیشکسوتان ورزش همگانی:

برنامه ریزی سال 94 منوط به تصمیم سرپرست جدید فدارسیون است/ما فقط مجری تصمیم‌ها هستیم

اکبر مهاجری گفت: تصمیم گیری برای برنامه‌های سال 94 منوط به تصمیم سرپرست جدید فدراسیون ورزش‌های همگانی است و ما فقط اجرا کننده این برنامه‌ها هستیم.

برنامه ریزی سال 94 منوط به تصمیم سرپرست جدید فدارسیون است/ما فقط مجری تصمیم‌ها هستیماکبر مهاجر مسئول کمیته بزرگسالان و پیشکسوتان ورزش همگانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: فعلاً برای سال 94 برنامه‌ای در نظر نگرفتیم و برنامه ریزی برای سال 94 منوط به تصمیم گیری سرپرست جدید فدراسیون هست و فقط ما برنامه‌ها را به اجرا در می‌آوریم.

وی در ادامه افزود: سال 93 عملکرد کاملاً رضایت بخشی داشتیم و به تمام پارک‌ها سرکشی می‌کردیم و اگر مشکلی وجود داشت آن مشکلات را برطرف کرده‌ایم. همچنین مراسم تجلیل از پیشکسوتان مسابقه طناب کشی و دارت و کوهپیمایی را برگزار کردیم.

وی در ادامه بیان کرد: به مناسبت دهه فجر نیز همایش و راهپیمایی برگزار کردیم و پیشکسوتان را به حرم امام (ره) بردیم و هفته آینده نیز قرار است از مربیان بدون هیچ توقعی که این همه ما را همراهی کردند تقدیر به عمل آوریم البته تمام برنامه‌های مسابقه و همایش را کماکان انجام می دهیم ولی برنامه‌های جدید را مطابق سلیقه سرپرست جدید باید برگزار کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در برگزاری تمام این همایش‌ها و مراسم فدراسیون ورزش‌های همگانی و مسئولان آن بشدت مرا مورد لطف و حمایت خود قرار دادند.

انتهای پیام/
برچسب ها: همگانی ، مهاجری ، مسئول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار