این پاوربانک می‌تواند استارت خودروی شما را تامین کند

امروزه در بازار پاوربانک‌های مختلفی در ابعاد و اندازه‌های مختلف وجود دارد، اما در این گزارش می‌خواهیم از پاوربانکی برای شما بنویسیم که قادر است انرژی لازم برای استارت خودرو شما را تامین کند، برای آشنایی با این پاوربانک قدرتمند همراه دریچه باشید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شرکت Anker به تازگی پاوربانک ۱۰ هزار میلی آمپر با دو پورت USB به همراه کابل اتصال به باتری ماشین را روانه بازار کرده است. شرکت سازنده این پاوربانک گفته جریان ۴۰۰ آمپری از طریق کابل وارد خودرو شده و تا ۱۵ مرتبه می‌توان برای استارت زدن از این وسیله کمک گرفت. این پاوربانک در این ایام که در زمان مسافرت می‌تواند خیلی به درد آن دسته از کاربرانی می‌خورد که می‌خواهند لپ تاپ، تبلت و یا تلفن همراه خود را از طریق پاوربانک شارژ کنند، چرا که اگر مشکلی برای استارت خودرو پیش آمد می‌توانیم از این وسیله کمک بگیریم تا نیازی به امداد خودرو نباشد. جالب ماجرا اینجاست که خود این پاوربانک از طریق خودرو شارژ می‌شود.

این پاوربانک می‌تواند استارت خودروی شما را تامین کند

پاور بانک در واقع یک منبع ذخیره‌سازی انرژی است که می‌توان آن را به راحتی جابجا کرد. پاوربانک یک باتری جداگانه است که بر روی آن یک درگاه ورودی برای شارژ کردن آن و یک درگاه خروجی برای اتصال به دستگاه‌های مختلف و شارژ آنها قرار گرفته است. این ابزار در اشکال، ابعاد و ظرفیت‌های متنوعی در بازار موجود است. کمپانی‌های مختلف انواع پاور بانک را برای کاربردهای مختلف وارد بازار کرده‌اند. گفتنی است که این پاوربانک قدرتمند در حال حاضر با احتساب تخفیف به قیمت ۶۰ دلار در بازار به فروش می‌رسد.

گزارش از سالار واعظی



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار