مورینیو: مسی به هیچ وجه بارسا را ترک نمی کند

سرمربی باشگاه چلسی معتقد است که لئو مسی به هیچ وجه بارسلونا را ترک نمی کند.

مورینیو: مسی به هیچ وجه بارسا را ترک نمی کندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در شرایطی که شایعات زیادی وجود دارد و بسیاری معتقدند که لیونل مسی بارسا را به زودی ترک خواهد کرد، خوزه مورینیو سرمربی باشگاه چلسی که خود نیز به دنبال جذب وی بود مدعی شد که لئو مسی به هیچ وجه بارسا را ترک نخواهد کرد.

وی در این خصوص گفت: من فکر می کنم این مسئله بسیار سخت است چرا که من فکر می کنم که مسی همیشه در بارسلونا خواهد بود. ممکن است من اشتباه کنم و هیچ کس هم نمی داند که چنین اتفاقی در آینده رخ خواهد داد یا نه اما حس من این است که این بازیکن مانند الماس است و ارزش بسیار زیادی برای باشگاه بارسلونا دارد. ما هیچ وقت نخواهیم دید که بارسلونا درها را باز می کند تا مسی برود و در باشگاه های دیگر حضور یابد. من حتی نمی توانم این مسئله را تصور کنم که لئو مسی را با پیراهن تیم دیگری ببینم شاید. من اشتباه کنم، اما به هر حال این حسی است که من دارم.

گفتنی است، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا تجربه 3 بار دریافت توپ طلا را در کارنامه خود به همراه دارد و باشگاه‌هایی از قبیل چلسی، منچستر سیتی  و پاری سن ژرمن حاضرند برای وی مبالغ نجومی صرف کنند تا وی را به خدمت گیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.