آخرین تحولات یمن/ مورخ جمعه 7 فروردین

ادامه بمباران صنعا/ ادعای وزیر خارجه فراری درباره ایران/ تقاضای صالح برای برقراری آتشبس فوری

امروز هم صدای انفجار در مناطق مختلف یمن به گوش می‌رسد.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه "العربیه،" بمباران مناطق مختلف یمن به وسیله جت‌های ائتلاف عربستان همچنان ادامه دارد. در ساعات گذشته صدای انفجار‌های شدیدی در صنعا -- پایتخت یمن -- شنیده شده است. محل استقرار گارد ریاست جمهوری یمن یکی از اهداف اصلی حملات هوایی ائتلاف عربستان بوده است. ارتش یمن و نیروهای انصارالله هم با استفاده از پدافند هوایی به پرواز هواپیما‌ها در آسمان صنعا واکنش نشان دادند.


در همین حال برخی رسانه‌ها از شهادت 3 فرمانده ارشد جنبش مردمی انصارالله خبر می‌دهند. "عبدالخالق الحوثی،" "یوسف المدنی" و "یوسف الفیشی" 3 فرمانده ارشد جنبش انصارالله هستند که گزارش‌ها از شهادت آنها حکایت دارد. "عبدالخالق الحوثی" نقش مهمی در حضور جنبش مردمی انصارالله در شهر صنعا ایفا کرد.


--- 09:47: شبکه "العربیه" گزارش داد: ترکیه علاوه بر حمایت از ائتلاف عربستان در حمله به یمن، ایران را به تلاش برای تسلط بر منطقه متهم کرد. "رجب طیب اردوغان" -- رئیس‌جمهور ترکیه -- در اظهاراتی روز پنجشنبه مدعی شد رفتار ایران، عربستان، ترکیه و کشورهای عرب خلیج فارس را آزار می‌دهد.

-- 10:42: خبرگزاری "اسپوتنیک" گزارش داد: آغاز دور دوم حملات هوایی ائتلاف عربستان به یمن در نخستین ساعات روز جمعه. در این دور از حملات، فرودگاه بین‌المللی صنعا و چند پایگاه نظامی هدف قرار گرفت.

-- 10:53: شبکه "پرس تی‌وی" خبر داد: بمباران بازاری شلوغ در شمال غربی یمن. گزارش‌های اولیه از شهادت و زخمی شدن ده‌ها نفر حکایت دارد.

-- 12:20: شبکه "العربیه" به نقل از خبرگزاری عربستان خبر داد: "ملک سلمان" -- پادشاه عربستان -- امروز با سران کشورهای مصر، اردن، بحرین، کویت، قطر و سودان در خصوص تحولات یمن تلفنی بحث و گفت‌وگو کرد.

-- 18:09: شبکه "العربیه" گزارش داد: کشتیهای مصر در مسیر خلیج عدن.

-- 18:28: شبکه "العربیه" خبر داد: "ریاض یاسین" -- وزیر امور خارجه فراری یمن -- مدعی شد عملیات زمینی عربستان در یمن در صورت لزوم انجام خواهد شد.

-- 18:34: شبکه "العربیه" گزارش داد: "ریاض یاسین" -- وزیر امور خارجه دولت مستعفی یمن -- مدعی شد نیروهای ایرانی برای حمایت از انصارالله در صنعا حضور دارند.

-- 18:36: شبکه "العربیه" گزارش داد: نیروهای مردمی یمن برای تصرف جاده "موکالا" -- منتهی به شهر عدن -- وارد عمل شدند.

-- 18:51: شبکه "العربیه" گزارش داد: درگیری قبایل طرفدار عربستان و نیروهای جنبش انصارالله نزدیک منطقه "شبوه."

-- 19:04: شبکه "العربیه" گزارش داد: بمباران مناطق تحت کنترل جنبش انصارالله به وسیله جتهای اماراتی.

-- 19:16: شبکه العربیه خبر داد: شهادت دستکم 15 عضو جنبش انصارالله در درگیریهای شمال عدن.

-- 19:18: شبکه "العربیه" خبر داد: درگیری نیروهای جنبش انصارالله و قبایل طرفدار عربستان در پایگاه هوایی "العند."

-- 19:24: شبکه "العربیه" خبر داد: کشته شدن 24 غیرنظامی در درگیریهای شهر عدن.

-- 19:32: شبکه "العربیه" مدعی شد: سردار قاسم سلیمانی عازم یمن است.

-- 19:38: خبرگزاری فرانسه گزارش داد: شهادت 21 شیعه در درگیری‌های جنوب یمن.

-- 19:40: شبکه "پرس تی‌وی" گزارش داد: شهادت یک زن و زخمی شدن چندین غیر‌نظامی در بمباران‌های استان سعده.

-- 1942: شبکه "العربیه" گزارش داد: "فلیپ هاموند" -- وزیر خارجه انگلیس -- مدعی شد عربستان سعودی نمی‌تواند در یمن رژیمی را که به وسیله ایران حمایت می‌شود تحمل کند.

-- 20:47: شبکه "العربیه" خبر داد: "بان کی‌مون" -- دبیرکل شورای امنیت سازمان ملل -- در نشست اتحادیه عرب، موضوع یمن را بررسی خواهد کرد.

-- 20:55: شبکه "العربیه" خبر داد: عربستان با بالگرد‌های "آپاچی" به تجمع نیروهای انصارالله نزدیک مرز یمن حمله کرد.

-- 21:11: شبکه "العربیه" خبر داد: بمباران مناطق تحت کنترل جنبش انصارالله در شرق صنعا به وسیله هواپیما‌های ائتلاف عربستان.

-- 21:19: شبکه "العربیه" خبر داد: ورود "منصور هادی" -- رئیس‌جمهور فراری یمن -- به مصر برای شرکت در نشست اتحادیه عرب.

-- 21:45: شبکه "العربیه" خبر داد: واشینگتن از هر کشوری که به عربستان حمله کند، انتقام می‌گیرد.

-- 22:01: شبکه "العربیه" خبر داد: وقوع انفجار‌های شدید در شمال و شرق صنعا در مناطق تحت کنترل جنبش انصارالله.

-- 23:35: شبکه "العربیه" گزارش داد: "علی عبدالله صالح" -- رئیس‌جمهور اسبق یمن -- خواهان برقراری آتشبس فوری در کشورش شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۰:۱۳ ۰۸ فروردين ۱۳۹۴
حمایت اصولی و منطقی و مدبرانه از مظلوم باید سیاست اصلی دولت و ملت ایران باشد .حمایت و اقدام کورکورانه وضع را بدتر میکنه.
-
lمحمد
۰۹:۵۰ ۰۸ فروردين ۱۳۹۴
خدایا جمهوری اسلامی ابران را نصرت عطا فرما تابتواند به مسلمانی که برای احقاق حق خود به پا خاسته اند یاری رس باشد . شعار ما وحدت است وصلح دشمن درجه یک آمریکاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۰۸ فروردين ۱۳۹۴
باز هم نسنجیده حرفهای ترکی زده شد . بابا اینا ترکن شما خودشو ناراحت نکنه
Iran (Islamic Republic of)
سینکار
۰۹:۱۶ ۰۸ فروردين ۱۳۹۴
جالبه! هنوز دارن انتقام بدر و حنین را میگیرن. مهم نیست،انتقام الهی هم زمان خود را دارد.مهم اینست که صبر خدا زیاد است و مؤمنین هم باید اینطور باشند.الیس الصبح بقریب. الیس الله بعزیز ذی انتقام
Iran (Islamic Republic of)
راد
۰۷:۲۱ ۰۸ فروردين ۱۳۹۴
خیلی از دوستان که مخالف حضور ایران در معادلات جهانی خصوصا دنیای اسلام هستند یا بینش سیاسی ضعیفی دارند یا خیلی ساده و سطحی نگر تشریف دارند فکر می کنند اگه کار نداشته باشی کارت ندارند . قضیه گاو زرد و سیاه و حنایست برادر .مشتی سر سپرده دارند نقشه های استکبار و صهیونیست رو مو به مو اجرا می کنند اسراییل گفته حمله عربستان به یمن در راستای تامین منافع اسراییل و عربستان است .
United States of America
ارش
۰۶:۳۷ ۰۸ فروردين ۱۳۹۴
دوستان ایران برنامه خودشو در منطقه داره پیش میبره ولی در خفا.نفوذ ایرانی با غیرت همه جای منطقه هست و بس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۷ ۰۸ فروردين ۱۳۹۴
مگه امام حسین در شرایط حساس حج رو نیمه تمام نذاشت،پس یکی از گزینه ها می تونه تحریم حج باشه و یا حداقل به حچ واجب اکتفا بشه.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۳:۳۵ ۰۸ فروردين ۱۳۹۴
امروز ملت بزرگ عربستان باید علیه ال سعود قیام کنند تا از دست ظلم ال سعود خلاص شوند و امروز بهترین فرصت برای نابودی ال سعود هست و ملت بزرگ و مقاوم یمن هم در اینده نزدیک ال سعود را به تاریخ میسپارد،درود بر ملت یمن و مرگ بر ال سعود داعشی و اسراییلی کودک کش و مرگ بر امریکا و نوکرش اردوغان.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۲:۳۸ ۰۸ فروردين ۱۳۹۴
العجل العجل یا مولای یا صاحب الزمان. مرگ بر آل زیر مرگ بر مفتخراان قلاده به گردن. زنده باد انقلاب اسلامی. دوستان عزیز خدا نزاره گر همه چیز است آشنایی که از سیاستمان کشور عزیزمون انتقاد میکنید بدانید همین الان دسته دسته از سپاهیان کشورمان دارن توی عراق سوریه لبنان فلسطین ویمن میجنگن من گوش به فرمان رهبرم هستم تا اسلحه به دست بگیرم واز ناموس مسلمونا دفاع کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۹ ۰۸ فروردين ۱۳۹۴
پیروزی نزدیک است واین اخرین نفسهای صهیونیسم غاصب وال سعود امریکایی است
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۰۰:۴۷ ۰۸ فروردين ۱۳۹۴
با سلام خدمت شما خواهشا احساسی برخورد نکنید با این که حج برای عرب ها درامد کلانی است ولی با مطالعه و افزایش معلومات به راحتی میتوان حقانیت شیعه را اثبات کرد الان 13 شبکه با حمایت انگلیس دارن افکار مردم رو با شیعه انگلیسی اشنا میکنن ما با حضور خودمون نه تنها حقانیت خود بلکه نامشروع بودن وهابیت رو هم ثابت میکنیم توصیه میکنم کناب پشت پرده وهابیت رو مطالعه کنید با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
مصیب
۰۰:۳۴ ۰۸ فروردين ۱۳۹۴
کاش یه چندتا موشک میخورد تو پالایشگاهای نفت این عربستان تا قیمت نفت بالا بره. ارزون فروخت تا به ایران فشار وارد بشه.
لاحول ولا قوه الا بالله علی العظیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد دیده بان
۲۳:۴۶ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
باید به حکومت عربستان خندید که که به کجا رسیده که کشور هایی مثل موریتانی، جیبوتیو پاکستان دارند که حملات آنها حمایت میکنند!!!! واقعا تعجب برانگیز است که کشور هایی که در سیاست جهان هیچ نقشی ندارند دارند این حکومت فاسق وهابی عربستان حمایت میکنند. و باید یک آفرین بزرگ به پادشاه عمان گفت که حمایت نامه ی حملات عربستان را امضا نکرد و به جرگه ی خواهان آزادی در یمن پیوست.
Iran (Islamic Republic of)
ali
۲۲:۴۸ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
چجوری به اسرائیل بای گفت که با دم شیر بازی نکنه؟
-
disgruntled
۰۸:۱۸ ۰۸ فروردين ۱۳۹۴
به زبان عبری چون احتمالا فارسی بلد نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
به نظر من عربستان به یمن حمله کرده چون ایران داره به عراق کمک میکنه چیزی نمونده ارتش عراق به کل داعش رو از کشورش بیرون کنه برا همین عربستان به یمن حمله کرده تا ایرانو تضغیف کنه چون ایران الان هم در سوریه و لبنان هست هم در عراق یمنم جنگ راه انداختن که ایران نتونه به عراق کمک کنه تا داعشیارو بیرون کنه از خاک عراق
Germany
علی
۲۲:۲۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
عزیزان شما چرا تحولات کشور خودتونو دنبال نمیکنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بیکاری تورم رفتن سن ازدواج ب بالای سی سال فساد اداری اختلاسها و................هزارن تحول دیگه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۲۰ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
اگر خواهیم ایران ایران شود کاخ آل سعود باید ویران شود،اردوغان غلط اضافی زیاد میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
ترکیه به دنبال احیای امپ
راتوری عثمانی است. به نظر من خطر ش بیشتر از اسرائیل غاصب است .چون اسرائیل روبه نابودی است .ولی ترکیه با اسم اسلام این خباثت ها را انجام می دهد. حاکمان عربستان همان صهیونیست های غاصب هستند که سالهاست خانه خدارا غصب کردند.
Iran (Islamic Republic of)
امیرع
۲۱:۲۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
لعنت بر وهابی،دوستان اگر ما به مکه نرویم ،دنیا این سهمیه ما را سریعا پر خواهد کرد ،همین الان خواهان رفتن به واجب و عمره بیش از حد است،عربستان سهمیه همه کشورها را مشخص میکند و نرفتن ما سریعا جایگزین دارد، در ضمن روزی 10میلیون بشکه نفت میفروشند، پس به پول ما نیاز ندارن ،اگر محتاج پول ما بودن با حجاج و روحانیون کاروانها خوب عمل میکردند،نفت رو ارزون میدن که به روسیه و ایران و چند کشور دیگر مثلا ونزوءلا آسیب بزنن،اینا نوچه و برده آمریکا و انگلیس و فرانسه هستند،بدون اجازه آنها نه آب میخورند و نه دستشویی میروند،بلکه همین آمریکا در اوج مذاکرات به وهابیها گفته حالا که ایران دستش زیر سنگه ،سریع تکلیف یمن را مشخص کنید،عربستان فرزند ناخلف روباه پیر و امریکا هست ،وگرنه ببینید با روسیه که وزنه ای در دنیا و شورای امنیت میباشد در رابطه با اوکراین چه کردند،حتی روسیه که به یمن واکنش نشان میدهد جبران اوکراین و دنبال نقطه ضعفهای غرب میگردد،فقط دعا کنید صاحبمان بیاید و ما هم با اتحاد با هم و معصیت نکردن موجبات این ظهور لازم و قطعی رو فراهم کنیم،دنیای عجیبی میباشد،گرگها همه با هم بر علیه انسانیت هستند و دنبال پول و زندگی مرفه دنیا و عیش خودشان به هر قیمتی هستند.......سلامتی مهدی فاطمه صلوات بفرست،و امیدوار باش،خدا نظاره گر همه چیز هست.....
Iran (Islamic Republic of)
محمد دیده بان
۲۳:۳۹ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
داداش من این همه نوشتی ولی به این حرف گوش کن اگه ما تحریم کنیم عربستان تازه می فهمه که یک ملت از حقوق یک کشور مسلمان دفاع می کنه و از حج مستحب و چه واجب میگذرن تا این حرفو تو جهان ثابت کنند که ایران و ایرانی دوست ندارند که خون نا حق از دماغ کسی بیاد.
United States of America
ناشناس
۲۱:۱۴ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
اقاي عزيز شما جرا با روي دم ..... مي كذاريد اينها درندهاي حاور ميانه هستند تمام اين كارهاً را كردند باي ايران را وسط بكشد با ما دشمني تاريخي دارند هميشه از ايران شكايت مي كنند و حسادت اما بأيد جواب اردوغان دو رو داده شود انهم بأيد از ملت ودولت ايران بخاطر حرفهاي نابجاي معذرت بخواهد خسته از تهمتاي بيجا
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۲۱:۱۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
سلام دوستان. اکثر نظر ها رو خوندم متاسفانه اینجا هم ما با خودمون درگیریم دوستان گلم گفتین روسیه داره ناو میاره روسیه هیچ کاری نمیکنه و باز ایران خودش باید دست به کار بشه تمام این جنگ ها رو آمریکا رهبری میکنه باید به ریشه بزنیم یعنی پایگاه های آمریکایی و منافعشون رو بزنم تا آروم بگیرن دوستان نظر شخصی من این هست که به جای اینکه اینجا کامنت بذار با هم یک صدا بشیم و بریم تو میدون خیلی از مسلمان ها رو کشتن چه سنی چه شیعه ولی هیچ صدای از ما در نیومد دوستان سخن پیامبر رو به یاد بیارین که درباره صدای مظلوم بویژه صدای کمک خواهی مسلمانی را بشنویم و به کمکش نرویم مسلمان نیستیم و مطمئن هستم همین بلا سر ما میاد از هر جای ایران هستیم با هم متحد بشیم و بریم تو میدون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
عزیزم وقتی چیزی نمیدونی حرف نزن از کی تا حالا روسیه شده دوست ما؟؟ تنها کسی که به صورت جدی از ما حمایت میکنه حزب الله لبنانه روسیه از ما حمایت نمیکنه فقط چون تنا کشوری که با امریکا دشمنه و حرف امریکا رو گوش نمیکنه ایرانه وگر نه همین روسیه اگه عربستان و یمن از روسیه یلاح بخان به هردوتاشون میده براشم فرق نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
پسر شهر باران
۲۳:۳۵ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
میثم جان حرفت درست ولی باید یکی از قدرت های بزرگ این حرکت عربستان وهابی رو محکوم بکنه و تهدید علنی رو برای آنها انجام بده تا دیگر جرات نکنند.
Iran (Islamic Republic of)
علی میرزاده یزدی
۲۱:۰۶ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
همه اینها برمیگرد آمریکا و اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
مازیار
۲۰:۰۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
خدا کنه به طرف ما هم موشک بزنن تا ما مکه و مدینه رو جزو کشور خودمون بدونیم
چون حکومتی از عربستان دیگه باقی نمیماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
خدا فک نکنم خوشش بیاید برای دیدن خانه اش پول به یک مشت ادم کش بدهید. حج باید تحریم مردمی شود تتنها منبع درامد عربستان نفت و حج است
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۹:۴۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
اگر خدا بخواد حاج قاسم سلیمانی بلای جون همشون میشه.انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
خسته نباشید
یه صلوات بفرستید.
Iran (Islamic Republic of)
پاینده
۱۸:۵۹ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
بهزاد عزیز سلام.
کار عاقلان عجله وشتاب نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
همیشه به دلایل مختلف در خاور میانه جنگ و کشت و کشتار راه میندازن
و این از خریت عربهاست
که معنی با هم بودن و اتحاد نمیدونن
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۸:۳۹ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
آقا نامردی تا چه حد، آخه یک به چند؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۸:۳۵ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
لعنت براین ال سعود که به خاطر حفظ حکومت خود بجز ایمان انسانیتشان راهم ازدست داده اند
Iran (Islamic Republic of)
آریان
۱۸:۲۶ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
مرگ بر آل سعود
مرگ بر تفکر وهابیت و تکفیری

آقا ظهور کن
آقا ظهور کن
امیدمون تو هستی
Iran (Islamic Republic of)
انتی سعود
۱۸:۱۶ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
حاج قاسم به یمن می رود.......................................................
Iran (Islamic Republic of)
محمد دیده بان
۱۸:۰۸ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
آخه من نمی دونم دیگه دنیا به کجا رسیده که کشور موریتانی میاد از حملات عربستان حمایت میکنه؟ آخه یه نفر نیست بگه خرت به چند من؟ تو برو قحطی مردمت رو یه جوری چاره کن؟ حالا میای برای ما از کشور وهابی حمایت میکنی؟
-
disgruntled
۰۸:۱۶ ۰۸ فروردين ۱۳۹۴
چند سال پیش اگه یادتون نرفته باشه اسرائیل کارخانه مهمات سازی سودان رو بمباران و از بین برد و همان سودان به همراه اسرائیل داره از عربستان حمایت میکنه واقعآ جالبه
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۱۸:۰۶ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
مقامات کشورمون هم فقط بلدن محکوم کنند . خوب نیروی نظامی بفرستن یمن . کمک کنند اگه راست میگن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
برادر هرگز از چیزی که به ان دانش نداری سخن مگوی :)
Iran (Islamic Republic of)
هیوا
۱۷:۱۴ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
سلام دوستان
قابل توجه بعضیا
مخاستم بگم طبق آمار رسمی امسال حدود 75 هزار ایرانی به حج رفتن
هزینه هر کدومشون هم حداقل 7.5 میلیون تومان و حداکثر 10.5 میلیون تومان
با یه ضرب ساده میفهمید که سالیانه حدود 600 تا 800 میلیارد تومان.. ایرانیا ب عربستانیا پول میدن
اونا هم با این پولا دارن اون کارا رو سر مردم بدبخت انجام میدن
تازه یادتون نره که عربستان حتی یه حمله هم به مواضع داعش انجام نداده ک حالا داره سر مردم یمن بمب میریزه
عجب سیاست کثیفی دارن
در کل ایرانیا بهتره پول خودشون رو اونجا هدر ندن
خودتون فک کنید ک سالیانه با این همه پول میشه چقد تو کشور خودمون سرمایه گذاری کرد و آمار بیکاری رو کاهش داد
لطفن فقط یه کم فک کنید
مرسی
Iran (Islamic Republic of)
حسینعلی
۱۸:۰۶ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
گل گفتی ولی کو گوش شنوا طرف بیست بار رفته مکه بازم می خواد برود ولی از اقوامش یا همسایه اش خبر نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
ما باید شرق عربستان رو مسلح کنیم .
Iran (Islamic Republic of)
محمد دیده بان
۱۷:۵۳ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
آقا یا خانمی که این مطلب رو نوشتی!
شیعیانی که در شرق عربستان زندگی میکنند در حسار های امنیتی شدید قرار دارند و نمی توانند براحتی حتی یک لیوان آب بخورند چه برسه به مسلح کردن آنها
Iran (Islamic Republic of)
lمریم
۱۶:۳۷ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
خداوند بیکار نمینشینه و اگر خدا بخواهد عدو شود سبب خیر. یمن مرزهای طولانی با عربستان داره و اتفاقا هم مرز مناطق شیعه نشین عربستان هستش. خون هیچ مظلومی بی انتقام نخواهد ماند. یمنی ها هرگز بیکار نمی نشینند و قیام یمن در روایات معصومین از نشانه های ظهور منجی هستش. قیام مردم یمن مثل قیام سال 1342 مردم ایران ادامه می یابد و روزی این انقلاب به ثمر می نشیند. با قیام مردم نمی شود شوخی کرد. مردم مبارز یمن از حمله هوایی نمی ترسند و شجاعتر از این حرفها هستند. من داشتم فکر میکردم چرا حزب الله اینقدر شجاعانه میجنگد: چون خون داده و کسی که افراد خانواده اش را از دست داده چیزی برای از دست دادن ندارد و در نتیجه با تمام قوا برای آزادی حق می جنگد. ترسو همان شکم پرست های مرفه وهابی هستند که از ترس قیام به جان زن و بچه های مظلومین عراق سوریه یمن فلسطین و غیره افتاده اند. اگر از بوق و کرنای آنها بترسیم خداوند را زیر سوال برده ایم. خداوند منت میگذارد و این قیام ها روزی به ثمر مینشیند. کاش این کامنت ها تا سالها بعد تو ذهن ماها بمونه مطمنا دنیای جدیدی یعنی دنیای مبارزه با بی عدالتی در حال شکل گیری است. جنگ هرگز خوب نیست اما نتیجه این جنگها اینه که مردم از خواب غفلت بیدار میشن. ما ایرانی ها هم اگه بیش از این به رفاه طلبی و تجمل پرستی اهمیت بدیم روزی در باتلاق تفرقه می افتیم.
Iran (Islamic Republic of)
پسر شهر باران
۱۷:۵۴ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
حرفت واقعا درسته به ویژه خط آخرش. من هم همین عقیده رو دارم.
Iraq
ESMAIL
۱۶:۳۳ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
ایران در تله یمن نخواهد افتاد
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۱۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد
به امید پیروزی یمن و اینکه روزی بت های آل سعودی سرزمین وحی به دست شیعیان شکسته شوند
درضمن دوستان عزیزی که میخواین هرطوری شده به مکه برین،شما ها که از پیامبر اسلام بالاتر نیستین که وقتی مکه دست کفار بود و داخل کعبه بت به حج نرفتن وقتی رفتن که سپاه حق مکه رو تصرف کرد،شماهم صبر کنید تا زمانی که انشاالله همچین روزی برسه.و الا به نظر من مکه رفتن الآن شما ثواب که نداره هیچ بلکه توی قتل عام مردم یمن،عراق و سوریه هم مشارکت میکنین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
باز هم دم روسیه گرم که نمیخواد اوضاع وخیم بشه.
ملک سلمان با این کار گور خودشو بچه هاشو کند.
تحمیل جنگ به کشور یمن کم چیزی نیست که خودشو انداخت وسط. مردم عربستان همشون بخور و بخوابن. یه موشک بخوره عربستان همشون علیه ملک سلمان شورش میکنن.خصوصا که الان فرزندان ملک عبدالله هم منتطر یه جرقه بودن.
Iran (Islamic Republic of)
عادل
۱۵:۴۹ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
انشاءالله این حوادث در منطقه نشانه هایی از نزدیک شدن به زمان ظهور امام زمان باشد و قیام آقا هرچه زودتر آغاز بشود و ما اگر خدا بخواهد از یاران آن حضرت باشیم.
مرگ بر آمریکا و اسراییل و جنایتکاران عالم.
درود بر خامنه ای
لبیک یا خامنه ای
Iran (Islamic Republic of)
پاینده
۱۵:۱۳ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
عادل جان عزیز سلام.
آنچه می ماند حق است وباطل رفتنیست عراقی که بجان ما افتاد چه شدواکنون اگر کمک نظام اسلامی نبود نابودیش حتمی بود.جایگاه ایران اسلامی کجاست بحمدالله ابرقدرت منطقه ویکی از قدرتهای بزرگ جهان وسربلند ایستاده است
به امید خداوند سبحان هرانچه اسلام ناب بخواهد همان میشود.
Iran (Islamic Republic of)
محمد دیده بان
۱۵:۱۲ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
ناو های دریایی روسیه طبق خبر های واصله به طرف تنگه ی باب المندب در حال حرکت هستند و تا یکی دو روز دیگر به این تنگه می رسند.عربستان اگر توانایی حمله زمینی دارند، چرا هوایی حمله می کند. خیلی دوست دارم عربستان به یمن حمله زمینی کند تا آنوقت ناوگان دریایی روسیه جواب این حملات خونخوارانه را بدهد و حق این کشور وهابی بگذارد کف دستش و بداند هیچ جای جهان حال چه مسلمان و مسیحی دوست ندارند که کشوری بنام عربستان وجود داشته باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
حالا تا ناوگان دریایی روسیه برسه فکر می کنی عربستان پا پس بکشه نه داش اینطوری هم نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
fqrid
۱۵:۰۸ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
به نظر من این یه جور سیاست که کشور های منطقه رو بندازنبه جون هم ااسرائیل با امریکا لم بدن نگا کنن که هم دیگه رو دارن میکشن دولت مردان ما اگاه باشن وارد این بازی نشن
Iran (Islamic Republic of)
اذری
۱۴:۴۶ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
برادران من یه ترک زبان هستم و این اردغان باعث شرمم شده متاسفم که این اردوغان غیرت و برادری ترکها رو زیر سوال برده متاسفم.متاسف.
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۶:۱۹ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
چی داری میگی واسه خودت ما آذری ها با عثمانی ها تا بوده جنگیده ایم یه سر بیا شهیدگاه اردبیل قبر هزاران سردار خفته در خاک و از جنگ چالدران ببین.عثمانی ها هیچ وقت برادر ما نبودند و نیستند ما آذری هستیم
Iran (Islamic Republic of)
عابدین زاده
۱۸:۰۳ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
واقعا داداش داری چی میگی تا بوده جنگ بین ایران و ترکیه ( عثمانی ) وجود داشته.وقتی ما در زمان های خیلی پیش پرچم ما شیر و خورشید بود عثمانی ها از روی حسادت پرچم ماه و ستاره برای خودشون درست کردند و کارشناسان ماهر در امر نظامی پیش بینی کرده اند که اگر روزی ایران با کشور هایی بجنگد آن کشور ها آذربایجان و ترکیه خواهند بود.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۴۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
اردوغان بابت سیاست های غلطش تو خود ترکیه هم خیلی منتقد داره پس غیرت و برادری ترکها هیچوقت زیر سوال نمیره و حرف های یه نفر همیشه هم حرف یه ملت نیست درضمن اردوغان رئیس جمهور ایران نیست که تو بابتش متاسف باشی تو باید به عنوان یه ایرانی به کشور غیورت افتخار کنی
-
disgruntled
۰۸:۱۲ ۰۸ فروردين ۱۳۹۴
به نظر میرسه بعضی از دوستان اظهارات غیر کارشناسی و بدون مطالعه می کنند.
وقتی که آریایی ها از عرض های شمالی وارد فلات ایران شدند به سه دسته یا قوم تقسیم شدند در جنوب پارسها، در شمال شرق پارتها و در شمال غرب مادها ، در قرنها و سال های بعد اقوامی که نژاد ترک زبان بودند از آسیای صغیر وارد ایران شدند و در نیمه شمالی ایران و بعدها بر سایر مناطق ایران حکومت کردند در واقع زبان ترکی که ما در حال حاضر به تکلم می کنیم سوغات آنهاست و حالا نتیجه گیری اگر ما آذری ها ادعا می کنیم آریای هستیم که هستیم پس ترک نیستیم چون ترکان آریایی نیستند و اگر می گوئیم ترک هستیم پس آریایی نیستیم ( به به چی گفتم))
Iran (Islamic Republic of)
پاینده
۱۴:۲۳ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
عزیزان ناراحت نباشید این وقایع برای شناخت دوستان ودشمنآن واقعی اسلام ناب محمدی(ص)میباشد لطفا کمی
تفکر لازم است انجام شود؟
خدایا فرج منجیت را آسان کن.
Iran (Islamic Republic of)
عادل
۱۴:۰۹ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
سلام دوستان به نظر من این ها همه برنامه آمریکایی ها و اروپایی ها هست تا مثل سی سال پیش که ایران و عراق را به جون هم انداختن و خودشون یه گوشه ایستادن و تماشا کردن،اینبار هم میخوان ایران و عربستان را که دو کشور قدرتمند مسلمان هستند را به جان هم بندازن تا هم از شر قدرت ایران و هم از شر قدرت و نفوذ عربستان خلاص بشن.
هواسمون جمع باشه که حوادث منطقه نباید باعث رویارویی ایران و عربستان بشه چون این کار هم هدف دشمنان هست و هم باعث کاهش قدرت و نفوذ مسلمانان در جهان میشه.
Iran (Islamic Republic of)
دوست
۲۰:۵۶ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
حرف شما زمانی درسته که عربستان دوست ما باشه نه عامل دشمن این کشور از اساس با ما اختلاف داره ما اگر سکوت کنیم باعث افزایش قدرت استعمار می شیم هر چند با این کار خودمون هم ضرر می کنیم ولی این جا ما باید به حق بپیوندیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد دیده بان
۱۳:۵۶ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
مگر یمن کشور شیعه نشین نیست؟ مگر پیامبر نمی گوید اگر صدای مظلومی را شنیدید و به آن فرد کمک نکردید مسلمان نیستید.پس کمک کشور ما کجاست؟ کمک دولتمردان ما کجاست؟ چرا ما نمی توانید حق عربستان وهابی را بگذاریم کف دستش؟چرا؟ چرا؟چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
عابدین زاده
۱۴:۲۶ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
واقعا کمک های کشور ها من کجاست؟ کجایید ای مسئولین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۴۰ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
همون طور که ایران عزیزمون به عراق،سوریه،لبنان و غزه کمک کرده و میکنه حتما به یمن هم کمک خواهد کرد
-
disgruntled
۰۷:۵۶ ۰۸ فروردين ۱۳۹۴
یکی لازمه به خود من ایرانی کمک کنه با خط فقر سه میلیونی حقوق 350 هزارتومانی میگیرم
Iran (Islamic Republic of)
فرشید
۱۳:۵۰ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
واسه کشور ترکیه واقعا متاسفم با این همه گند کاری که دوغان داشته بازم زبونش درازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
انشالله طبق روایات این اتفاقا همون قیام سید یمانی باشه که منجر به ظهور اقا میشه... اللهم عجل لولیک الفرج
-
disgruntled
۰۷:۵۴ ۰۸ فروردين ۱۳۹۴
بزک نمیر بهار میاد قمپزه با خیار میاد
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۳:۲۹ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
متاسفانه مسىولين ما هيچ استراژدي مشخصي ندارند
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۶:۲۶ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
اینطوری یا هم نیس. ایران اتفاقا سیاستمداران خبره ای دارد. رهبری بسیار هوشمند عمل میکنه. مگه به سوریه و عراق حمله نشده؟ مگه ایران رو 8 سال مورد هجمه قرار ندادن؟ اما آیا این جنگها موجب هوشیاری بیشتر مردم نشد؟ خداوند هم به ظالمین و هم به مظلومان فرصت میده تا از خواب غفلت بیدار شن. ظالمان بیدار شدنی نیستند اما مظلومان میتوانند بیدار شوند. ایران متناسب با توانایی خودش سیاست لازم رو داره. در فلسطین زمانی فقط سنگ پرتاب میکردند اما الان با موشک جلوی اسراییل رو میگیرن. مطمنا اسراییل بیش از این نمیتونه زمین از فلسطینی ها غصب کنه. ایران هر قدر هم کمک کنه این خود یمنی ها عراقی ها فلسطینی ها و غیره هستند که باید به خودشون بیان و با مقاومت با بی عدالتی و تفرقه و تجزیه مبارزه کنند. رهبری و سپاه قدس بیکار نمینشینند و حوثی ها زرنگتر از این حرفها هستند.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۸:۱۴ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
استراتزی
Iran (Islamic Republic of)
rain boy
۲۳:۵۳ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
آقا داود از دنیا خیلی عقبی فقط همین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ارشیا
۱۳:۱۹ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
دوستان هم وطن من که گاهی در دلتان خواستار جدایی از ایران هستید ، بدونید ، قصد کوچیک شدن کشورتونه تا وقتی گاهی بخواید سر بالا بیارید و حرفی بزنید ( اینجوری ) راحت بزنن تو سرتون و فریاد شما رو خاموش کنن ، هرگز راضی نشید که کشورتون کوچک بشه ، هرگز
Iran (Islamic Republic of)
برازجان
۱۳:۱۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
سلام اول تشکر می کنم از سایت بی طرف و حقیقت گوی شما که مثل سایت اتحاد جنوب افرادی که کامنت می زارن را به دادگاه معرفی نمی کنید دوم به فرموده امام ما از هر کسی بگزریم از آل سعئد نخواهیم گذشت لعنت بر وهابیت این فرقه حرام و دروغین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
اول بحرین . بعد یمن ، انشا الله بعدیش عربستانه
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۲:۵۳ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
ما نفهمیدیم ترکیه دوست یا دشمن ریس جمهور این کشور مثل اینکه نمی فهمدویا تعادل ندارد درگفته های خودش .عروسک خیمه شب باز دست این وآنه.
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۲:۴۷ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
عربستان خیلی دم درآورده بیشترازکوپنش دارد حرکت می کند واظهار ونظر میکند باید دم حاکمان این رژیم را چیدبه موقعش چنان سیلی از فرزندان امام حسین(ع) خواهند خورد که ازکردی خویش پشیمان خواهند شد.چوب خدابی صداست.بحرین گلوگاه خوبی است باید آن راگرفت وفشارش داد. شاید لازم باشدبحرین به دامان کشوربرگردد.
Iran (Islamic Republic of)
مردم
۱۲:۳۰ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
بهتره دست از دشمن تراشی برداریم و به معیشت ملت بپردازیم ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
داداش من !!!!
یا خواهر من!!!
می دونی الان چرا یمن الان چندان پاسخ محکمی نمی ده !!
چون مثل شما از پول نفت فقط به فکر معیشت بودن!!! شما که شیعه امامی آیا ایشون به فکر معیشت بودن یا آینده اسلام واقعی
Iran (Islamic Republic of)
دوست
۲۰:۵۲ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
شما اگه جایی باشی که دورت آتش باشه اول آتش رو خامووش می کنی یا غذا می خوری؟؟؟
Saudi Arabia
محمد خالقی
۱۲:۲۵ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
ما پیروان حیدریم مطیع امر رهبریم
با سلام میخواستم بگم که سر منشاء تمام بی نظمی ها در منطقه اسرائیل است برادران و خواهران مسلمان وحدت و بصیرت مهمترین امور در حال حاضر است با اتحاد و یکصدایی دشمن اصلی اسرائیل را خطاب قرار دهید به امید خدا اسلام پیروز است آمریکا و متحدانش نابود است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
اینا از نسل همون خوارج هستن که موندن !!!
حضرت علی هم وقتی دید مسلمانان خارج شدن دیگه به پاک سازی اسلام از وجود این بی شعور ها مشغوآل شدن!! اینا رو باس آدم کرد
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۲:۲۳ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
به حق جا داره رییس جمهوری پاسخ کوبنده به اردوغان بده،اردوغان دیگه حد گزرونده،فک کرده کیه کشورش وابسته به گاز ایرانه،کل صنعتش رو لوازم ارایشی نباید انقد مراعات کرد!
Iran (Islamic Republic of)
دوست همیشگی yjc
۱۲:۲۲ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
من کلا طرفدار صلح جهانیم،اما کاش این عربستان از اول وجود نداشت،فک کنم هر جنگی تو دنیا یه سرش اگرم ناپیدا باشه به عربستان وصل میشه.یه جورایی آدم نماهای بد هدف هستن.زنده باد ایرانم،ترکیه هم اشتباه میکنه با هم دستاش
United States of America
محمد صادقی
۱۲:۲۲ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
در این اولین جمعه سال جدید برای ظهور آقامون و سلامتی مجروحین در یمن ، عراق و سوریه ... و پیروزی حق علیه باطل و سلامتی مقام معظم رهبری و سلامتی رزمندگان جبهه مقاومت به خصوص سردار دوست داشتنی سردار حاج قاسم سلیمانی دعا می کنیم و شهادت عزیزان مسلمان در یمن را تبریک میگوییم.
شادی دل رزمندگان اسلام صلوات...
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۱۹ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
چرا دولت اینقدر تحمل میکنه وجواب گستاخی اردوغان که خودش الان تو ترکیه به دیکتاتور معروف شده رو نمیده
Iran (Islamic Republic of)
mim
۱۲:۱۷ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
این یه جور راستی ازمایی تهدید های ایرانه که توسط اسرایل بواسطه عربا انجام میشه
Iran (Islamic Republic of)
amin
۱۲:۱۵ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
اینایی که دارن با ایران ورمیرن بدونن دارن با دم شیر بازی میکنن..حواسشون باشه ما همونایی هستیم که دست خالی 8 سال در برابر دنیا جنگیدیم و پیروز شدیم.الانشم منتظر فرمان رهبر هستیم وگرنه این نخاله ها عددی نیستن که بخوان واسه ایران کوری بخونن..حزب الله هم الغالبون
United States of America
ناشناس
۱۲:۰۸ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
قربون کشور عزیزم برم که اسمش لرزه بر اندام تمام جهان و ابرقدرتهای جهان می اندازه،،، ترکیه و عربستان و امثال اینها که قابل نیستن،،، زنده باد ایران و ایرانی و زنده باد رهبر ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
انگار گاز مفت و پول مفت كشور ما براي تركيه سر درد شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
آره.عین برنج صدری واسه دراز گوش
United States of America
مهدی
۱۱:۵۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
ترکیه ایی ها هنوز هم در عصر سلاطین عثمانی گیر کرده اند، یادشان رفته ایرانیان همیشه آنها را شکست می دادند.
لعنت بر آل سعود و متحدانش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
این ترکیه فعلا در حد دشمنی نیس ولی بعید نیس بعدا شاخ بشه واسمون مسئولین بهتره جوابشو بدن تو امور کشورمون دخالت نکنه اخه به تو چه ایران رفتارش چجوریهه ازارت میده میسوزی ؟؟خب به درک
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۱:۳۶ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
سلام
حرفای اردوغان و اوباما و نتانیاهو برا ما مهم نیست ما همگی منتظر حضرت صاحب زمان (عج) و گوش به فرمان سید علی هستیم و روزی خواهد امد که حق بر جهان حکومت کند
وعده خدا حق است(روم/60)
بی گمان گرامی ترین شما در نزد خدا پرهیزگارترین شماست(حجرات/13)
پس بی خیال حرف ادما مهم اینه که در پیش خدا عزیز باشیم
یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
این عربستان اگ از قدرت نظامی و مردمی ایران نمیترسید خیلی کارها میکرد ولی تو دفاع مقدس قدرت ایران رو دیدن و حالا ک بیشتر شده
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۱:۱۹ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
دوستان چندتا کشور عربی با هم جنگ میکنن، ما نباید دخالت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
داداش کم بیاری نوبت ماست!!!
همیشه جلوی پاتو نبین
Iran (Islamic Republic of)
عابدین زاده
۱۴:۰۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
داداش من برو سرتو بکون تو برف از تو هیچ بخاری در نمی یاید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
خدایی این نظر بود تو دادی؟
United States of America
محمد
۱۱:۱۷ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
این بار باید به رجب طیب اردوغان و کشورهای عربی عضو ائتلاف عربستان بگوییم:
از ما عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید.
پیروزی حق علیه باطل ، پیروزی اسلام عزیز نزدیک است انشاالله...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
کاشکی دولتی های ما هم لااقل 4 تا سخنرانی محکم علیه گستاخی سران ترکیه و عربستان و امریکا و اسرائیل و....انحام می دادن تا دلمون خنک شه.بابا دیگه بسه مذاکره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
کی ظریف !؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
ما که جند سال صبر کردیم چند ماه هم صبر کنید ان شاءالله اگر مذاکرات به نتیجه برسه و تحریم‌ها برداشته بشه بعدش یه پدری از این آل‌سعود درمیاریم که آل سعود دنبال سوراخ موش بگردن.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۱۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
ایران باید قدرت اول منطقه باشه فقط همین .نباید به ترکیه وعربستان اجازه عرض اندام بدن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
ایران باید قدرت و ژاندارم منطقه باشه و جلوی یاغی گری های اعراب را بگیره و مانعی باشه بر سر کارهای تروریستی و وحشی گری شون
-
disgruntled
۰۷:۴۴ ۰۸ فروردين ۱۳۹۴
بابا اسرائیل و ترکیه و عربستان هم میخوان ژاندارم منطقه بشن با این وضع که همه چی قرو قاطی میشه
Iran (Islamic Republic of)
حسینعلی
۱۱:۰۲ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
بابا نرید اینقدر مکه و بول بریزید تو دستو بای این عربها تا وحشی بشوند بابا نرید مکه این بولها را بدهید چهارتا بی خونه را صاحب خونه کنید چهارتا بی جهاز را جهاز دار کنید به خدا از صد تا سفر به خانه خدا بهتر شاید اون مکه همسایه ات باشه یا از اقوامتان
Iran (Islamic Republic of)
رک
۱۲:۲۴ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
عزیزدل شما که حرف عربستان میزنید انها چند سال هست سهمیه حج ماروکم میکنن الانم قبل از این جنایت کلآ قطعش کردن ازترس.
Iran (Islamic Republic of)
حج به خدا جزبه دل پا ک نیست
۱۳:۰۸ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
با صحبت دوستمون کاملا موافقم . ما باید حج را تحریم کنیم . پولی که برای حج صرف می کنید من میگم نتیجه اش چی میشه . یا خرج هوسرانی و عیاشی عرب های وحشی میشه ، یا میره تو جیب تروریستهایی مثل داعش . یا بمب میشه میریزه روی سر زن و بچه های بیگناه . حالا قضاوت با خودتون . والا به خدا اگه دل یه بچه یتیم ، یه فقیر را بدست بیارید هزاران برابر ارزشش بیشتره . من خودم همین کار را میکنم . متاسفم برای اونهایی که به توی عربستان و بین این اعراب پلید دنبال خدا می گردند . واقعا متاسفم برای این همه جهل
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۴:۲۳ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
برادرانم حج فریضه واجب بر هر مسلمان مستطع است ولی رفتن یا نرفتن حج رو از عالمان دین پرسید نه هر کسی واقعا بعض از دوستان که نظر دادن نگاه نژادپرستانه به موضوع دارن و البته غیر اسلامی....اگه شخصی هم نیازمند در همسایگی ان شخصی که به حج رفته باشد ان شخص حجش قبول نیست .....لطفا حرمت کعبه رو داشته باشید خدا همه جا هست ولی این مناسک از واجبات دین است بر مستطعینی که فقیر یا جوانی بی همسری در کنار خود نداشته باشد
Germany
سید محمد
۱۴:۴۹ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
شماها مثل نژاد پرستها صحبت می کنید عرب و عجم نداریم تو عربستان آل سعود و فرقه وضاله هابیت حکومت می کنن . مثل زمان صدام و حکومت بعثی ها توی عراق چه ربطی به نژاد داره
Iran (Islamic Republic of)
رک
۱۷:۳۲ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
بابا اینا دارن نفت رو مفت میدن که ایران رو زمین بزنن فکر میکنید محتاج پول ما هستن اینها از ارتباط مردم ایران با منطقه میترسن که حج بهترین ظرفیت دیپلوماسی اسلامی است که ما و اکثر مسولان ازش بیخبریم ! عربستان خبر داره که هرسال سهمیه ایران رو کم میکنه و روحانیان کاروان ایران اجازه ندارن گوشه مسجد النَبی برا کاروان خودشونم صحبت کنن شاید چند نفر بشنون وبه فکر بیفتند
Iran (Islamic Republic of)
دوست
۲۰:۴۹ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
دوست گرامی رفتن یا نرفتن حج رو باید از عالمان دین پرسید شمایی که دقدقه این مسایل رو دارید آیا وسایل دیگه اتون رو از وسایل ایرانی انتخاب می کنید یا مثلا تا حالا شده پول خرید ماشین رو به فقیر کمک کنید حج فریضه واجبه ما در حال مبارزه برای احیای این شعایر هستیم درسته اگر خواص جامعه صلاح بدونند حتما اقدام می کنند
Iran (Islamic Republic of)
پدرام
۱۱:۰۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
به خدا قسم اگه مکه و مدینه نبود نباید در حمله به ریاض درنگ کرد
Iran (Islamic Republic of)
پسر شهر باران
۱۳:۵۹ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
صحیح است بخدا. من که این حرفتو خیلی قبول دارم.!
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۶:۱۰ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
مگه عربستان فقط مکه مدینس تورو خدا عین خوارج فریب نخورید عربستان تحت هر شرایطی باید نابود شه
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۹:۳۲ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
بقول استاد رائفی پور . باید سر و زد نه دست . باید اسرائیل از صحنه روزگار محو کرد تا این نوکرهاشم اروم بگیرند
-
disgruntled
۰۷:۳۹ ۰۸ فروردين ۱۳۹۴
آقا پدرام مثل اینکه تو مدرسه به شما درس جغرافیا تعلیم نداده اند عربستان بغیر از مکه و مدینه مناطقی دیگه مثل ظهران، ریاض ، جده، مناطق نفت خیز جنوب و ... داره
Iran (Islamic Republic of)
amir
۱۰:۵۵ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
این ترکیه همان کشور دوست و برادر ما بود؟؟؟؟؟!!!!!
-
disgruntled
۰۷:۳۷ ۰۸ فروردين ۱۳۹۴
از این کشورهای دوست برادر خیلی زیاد داریم amirخان مثل عراق،کویت ،امارات،سودان ،مصر ، لیبی باز هم بگم؟
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۰:۵۰ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
من نمیدونم چرا از حرف حق نارحت میشید خوب راست میگویند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
والله ادم شرمنده میشه چیزی بگه با این حرفای سران بعضی از کشورها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
دوست گرامي متاسفم از طرز فكر شما.....انگار واقعه شهادت اون 300 نفر كه به عربستان رفته بودن واسه حج يادتون رفته....شما هستيد كه سرتون رو كرديد زير برف
-
disgruntled
۰۷:۳۵ ۰۸ فروردين ۱۳۹۴
ببخشیدا مگه ما اجازه داریم برای کشورهای دیگه تتعیین تکلیف کنیم ، اون خدا بیاموزا رفتن یه کشور دیگه و بر علیه سیاستها ،دوستان اون کشور شعار دادند انتظار داشتین از این حرکت زائرین استقبال هم می شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
جالبه.اينجوروقتاكسى نميگه سفربه تركيه رولغوكنيدتاحساب كاربياددستش.ميگن حج روتحريم كنيدتااين عرباحساب كاربياددستشون.هركسى يه جورسوءاستفاده ميكنه اين وسط!!
Iran (Islamic Republic of)
meli
۱۱:۳۰ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
چه ربطی داشت جناب؟ ترکیه الان شروع کرده به زدن حرفهای نامتعارف . عربستان سالهاست داره ایران رو اذیت می کنه و با زوار ایرانی رفتار ناشایستی داره. درضمن اونهایی که به حج عمره میرن مسلمان و معتقدند و باید در مقابل ظلم عکس العمل نشون بدن وگرنه اساسا ترکیه رفتن هم خودش یه جور خریته
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۶:۰۸ ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
برادر و خواهری که پول مکه میدی پولت و بمب میکنن سره مظلوم میکوبن وای بر شما.
-
disgruntled
۰۷:۳۳ ۰۸ فروردين ۱۳۹۴
خطاب به meli : من از این سایت تعجب میکنم که چطور به خودش اجازه میده آدمهایی مثل meli راحت به مردم توهین کنه ، آقا من دوست ندارم برم مکه مگه زوره ، حالا چرا ترکیه رفتن خریت شد؟
آخرین اخبار