میلاد: ورزشکاران آب‌های آرام برای مسابقات پارا المپیکی آماده می‌شوند

رئیس کمیته آب‌های آرام قایقرانی گفت: معلولان ورزشکار پس از کلاس‌بندی برای مسابقات پارا المپیکی آماده می‌شوند.

میلاد: ورزشکاران آب‌های آرام برای مسابقات پارا المپیکی آماده می‌شوندمحسن میلاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: برای تیم معلولین آب‌های آرام قایقرانی از اول اردیبهشت ماه فراخوان داده خواهد شد تا برای اردو نفرات مورد نظر را انتخاب کنیم.

وی افزود: البته باتوجه به اینکه قوانین فدراسیون قایقرانی درخصوص معلولین تغییر کرده است الان مجدد باید کلاس‌بندی‌ها صورت گیرد.

میلاد در ادامه بیان داشت: در اردیبهشت ماه یک گروه از icf برای کلاس‌بندی‌ها می‌آیند و ما 6 نفر را برای اعزام به مالزی و شرکت در کلاس بندی‌ها از بین بانوان و آقایان انتخاب خواهیم کرد تا بتوانند برای مسابقات پارا المپیک آسیایی خود را آماده کنند.

رئیس کمیته آب‌های آرام فدراسیون قایقرانی در ادامه خاطر نشان کرد: ما با کمپ‌های تیم فدراسیون جانبازان تیم ملی و نماینده پارا المپیک، مثلثی را تشکیل دادیم تا بتوانیم این مسابقات پاراالمپیک را پوشش بدهیم.

وی در ادامه بیان داشت: نتیجه تیم‌های جانبازان منتج به این شد که حمایت شوند تا پس از کسب سهمیه بتوانند مسابقات پاراالمپیکی را پوشش بدهند که در 2 مرحله همزمان با قهرمانی ما در مسابقات پارالمپیک و در مسابقات جهانی 2016 نیز شرکت کنیم که با توجه به کلاس‌بندی‌ها مطمئنم ما شانس انتخاب شدن را داریم.

میلاد درخصوص تعداد نفرات انتخابی برای اعزام به مالزی گفت: ما در کل 6 نفر معلول بانو و آقا را تصمیم‌گیری شده که اعزام کنیم ولی از این 6 نفر یک آقا و یک خانم برای مسابقات انتخابی میلان انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: میلاد ، قایقرانی ، معلولان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار