بررسی تیم‌های لیگ برتری

نارنجی پوشان سایپا همچنان در میانه جدول

تیم سایپا در فصل چهاردهم لیگ برتر فوتبال شروع خوبی نداشتند اما در ادامه لیگ با چند پیروزی خوب موفق شدند در میانه جدول رده‌بندی قرار بگیرند.

نارنجی پوشان سایپا همچنان در میانه جدولبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم فوتبال سایپا در اکثر ادوار لیگ برتر در میانه جدول قرار داشته است. این دوره هم با بازیکنان جوانش توانسته در جایگاه هفتم قرار بگیرد. به هر حال اگر سایپا‌یی‌ها  تیمی‌ با تجربه‌تر بودند این احتمال وجود داشت که جایگاه بهتری و در لیگ برتر بدست آورند هر چند رتبه هفتمی هم جایگاه بدی برای این تیم محسوب نمی‌شود.

نارنجی پوشان سایپا در فصل نقل و انتقالات نیم فصل دوم بازیکنان بزرگی همچون سید صالحی، بابک حاتمی و میلاد کرمانی را از دست دادند اما با بازیکنان جوانشان توانستند عملکرد مناسبی در لیگ چهاردهم داشته باشد.

مجید جلالی در فصل چهاردهم جایگزین فیرات شد. وی که به آقا معلم در فوتبال ایران مشهور است تلاش کرد تا تیم سایپا را به موفقیت برساند که در این امر تا حدودی موفق بوده است.

جلالی تیمی جوان و تاکتیک پذیر ساخته که در دفاع عالی و بازی شناوری را ارائه می‌دهد همچنین این تیم از لحاظ گلزنی شرایط بدی ندارد.

سبحانی مدیرعامل سابق سایپا تواسنت تیم‌های پایه این باشگاه را سرو سامان بدهد اما در ادامه لیگ جایش را به رضایی داد باید دید مدیرعامل جدید روند مدیریتی قبلی را ادامه می‌دهد یا نه؟

ابراهیم صادقی قدیمی‌ترین بازیکن سایپا محسوب می‌شود که نقطه اتکا این تیم در میانه میدان است.

میلاد میداوودی و حامد شیری با 5 گل زده بهترین گلزنان تیم سایپا محسوب می‌شوند.

گفتنی است تیم سایپا در 22 بازی گذشته‌اش 8 برد و 6 مساوی و 8 باخت کسب کرده است. این تیم تا الان 25 گل به ثمر رسانده و 24 گل دریافت کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار