معاون خدمات شهری شهرداری تهران:

۱۳ فروردین درهای بوستان جنگلی قوچک به روی مردم باز می شود

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از پیشرفت 70 درصدی در آماده سازی بوستان جنگلی قوچک خبر داد و گفت: درهای این بوستان همزمان با روز طبیعت به روی مردم باز می‌شود.

۱۳ فروردین درهای بوستان جنگلی قوچک به روی مردم باز می شودبه گزارش   گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مجتبی عبداللهی با تاکید بر اینکه مصمم هستیم تا روز 11 فروردین تمام فعالیت‌ها در این بوستان به تمام برسد، گفت: در حال حاضر بیش 2 هزار کارگر در حال آماده سازی بوستان جنگلی قوچک برای شهروندان هستند.

وی با بیان اینکه این پارک هم اکنون یک هزار و 400 هکتار وسعت دارد، افزود: در آماده سازی این بوستان قسمت‌هایی را سایر نهادها و ارگان‌های نظامی به ما تحویل دادند.

معاون خدمات شهری شهرداری پایتخت با اشاره به اینکه بیشتر فعالیت در راستای آماده سازی مسیرهاست، تصریح کرد: مسیرهای اصلی در حال آسفالت شدن است و این در حالی است که مسیرهای فرعی نیز زیرسازی و شن ریزی می‌شوند.

عبداللهی در خصوص جانمایی سرویس‌های بهداشتی پرتابل بوستان قوچک افزود: این سرویس‌های بهداشتی پرتابل براساس مطالعات صورت گرفته توسط مشاوران انجام گرفته و هم اکنون به محل منتقل شده‌اند و امیدواریم تا یکی دو روز آینده نصب آنها به اتمام برسد.

وی با اشاره به تاثیر هوای نامساعد شهر تهران در روند آماده سازی بوستان جنگلی قوچک تاکید کرد: همانطور که پیش از آغاز سال جدید به شهروندان قول داده بودیم، تا قبل از روز طبیعت آماده سازی این پارک جنگلی به اتمام خواهد رسید.


مشاور شهردار تهران ادامه داد: آلاچیق‌هایی نیز برای مجموعه پیش بینی کرده بودیم که کار نصب بیش از 100 مورد آن به اتمام رسیده و قطعاً در طول زمان باقیمانده به تعداد آنها نیز اضافه خواهد شد.


معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه تمام اکیپ‌های فنی،عمرانی و زیباسازی مستقر در پارک جنگلی قوچک با جدیت در حال فعالیت هستند، گفت: تمام امکانات تفریحی و رفاهی این بوستان جنگلی تا روز طبیعت آماده می‌شود تا شهروندان امکان استفاده از آن را در کنار سایر فضاهای تفریحی و پارک‌های جنگلی پایتخت داشته باشند.


انتهای پیام/
برچسب ها: بوستان ، آلاچیق ، جنگلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار