دستمزد «لئوناردو دی کاپریو» برای بازی در هر فیلم

«لئوناردو دی کاپریو» برای بازی در «گرگ وال استریت» 25 میلیون دلار دریافت کرده است.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر؛ بررسی و تحقیقات تهیه کنندگان، نمایندگان بازیگرها و مدیران کمپانی‌ها نشان  می‌دهد که حداقل 6 بازیگر برای هر فیلم مبلغی معادل 20 میلیون دلار دستمزد می‌گیرند.

در دهه‌ی 90 هم ستاره‌های بزرگی مانند "مل گیبسون"، "کوین کاستنر" و "تام کروز" برای ایفای نقش در فیلمی این رقم را دریافت می‌کردند.

"رابرت داونی جونیور"، "لئوناردو دی کاپریو" ، "ساندرا بولاک" ، "آنجلینا جولی"، "دنزل واشنگتن" و "مت دیمون" در فهرست بازیگرانی که دستمزد 20 میلیونی دریافت می‌کنند، هستند و دستمزد آنها بستگی به فیلمی که در آن بازی می‌کنند دارد.

اما بازیگری که بیشترین دستمزد را برای ایفای نقش در فیلمی می‌گیرد، "لئوناردو دی کاپریو" است که برای بازی در "گرگ وال استریت" 25 میلیون دلار دریافت کرد.

"بردلی کوپر" که تا به حال سه بار نامزد جایزه‌ی اسکار شده است انتظار می رود برای بازی در فیلم از 15 تا 20 میلیون درخواست کند.

همچنین "دانی جانسون" در بخش بازیگر‌های اکشن می‌تواند برای هر اجرایش 14 تا 15 میلیون دلار دستمزد بخواهد.

این مبلغی است که "جانسون" برای بازی در فیلم "هرکول‌ها" و فیلم بعدی‌اش "سن آندرسن" دریافت کرده اما گفته می‌شود برای بازی در "سریع و خشن 7" بسیار کمتر از این مبلغ به او پرداخته شده است.

"بولاک" بعد از بازی در فیلم "جاذبه" و موفقیت این فیلم توانست در صدر جدول بازیگرهای زن پردرآمد قرار بگیرد و توانست در سال 2014 مبلغی معادل 70 میلیون دلار درآمد کسب کند.

"آنجلینا جولی" برای بازی در فیلم "شرور" مبلغ 15 میلیون دلار دریافت کرد. منابع گزارش کردند که کمپانی دیزنی انتظار داشته "جولی" 20 میلیون دلار برای بازی در این فیلم بخواهد.

"لارنس" برای بازی در فیلم "بازی‌های گرسنگی: اشتعال" ده میلیون دلار دریافت کرده است و گفته می‌شود برای قسمت‌های بعدی این مجموعه می‌تواند 15 میلیون دلار مطالبه کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار