مسئول انجمن طناب‌زنی: این ورزش بدون حمایت مسئولان سال موفقی داشت

حسین عمیدی گفت: سال جاری سال پرتلاش و موفقی داشتیم ولی فدراسیون زیاد ما را حمایت نکرد.

مسئول انجمن طناب‌زنی: این ورزش بدون حمایت مسئولان سال موفقی داشتحسین عمیدی مسئول انجمن طناب‌زنی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: به طور کلی امسال موفقی داشتیم البته بخاطر عدم حمایت مسئولان ورزشی مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتیم و اما توانستیم برنامه‌های متنوعی را برگزار کنیم.

وی در ادامه افزود: تعدادی از برنامه‌های که امسال به مرحله اجرا در آوریم و بسیار هم موفق بود تشکیل تیم منتخب استان تهران، همایش شرکت در جشنواره هافبک که هدف آن حمایت از بچه‌های کار بود، برگزاری المپیاد دانشجویان پسر و دختر در دانشگاه شهید بهشتی، مسابقات کشوری آموزش و پرورش، اعزام تیم طناب‌زنی آقایان و بانوان به مسابقات کشوری بود که تیم ملی ما توانست در این مسابقات مقام قهرمانی بدست آورد.

وی همچنین تصریح کرد: از برنامه‌های دیگری که برای رشته طناب‌زنی بسیار مهم و جذاب بود برگزاری همایش و مسابقه طناب در چند مدرسه پسرانه و دخترانه بود که زمینه آشنایی نوجوانان با ورزش‌های کشتی کشورمان فراهم کرد.

حسین عمیدی اذعان کرد: سال 94 قرار است برنامه‌های زیادی برای ارتقاء و توسعه این رشته در کل استان تهران انجام دهیم که شرکت در مسابقات آسیایی شرکت در مسابقات کشوری، برگزاری کلاس و مربیگری و داوری هم در بخش آقایان و هم بانوان و برگزاری جشنواره بزرگ خانوادگی از مهمترین برنامه‌های رشته طناب‌زنی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همه این برنامه‌ها با مساعدت مسئولان ورزشی و تلاش همه ما با موفقیت خیلی خوب مواجه شد و سال بسیار عالی در پیش خواهیم داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار