معاون توسعه بازار بورس کالا:

بورس بهترین مکان برای شفاف‌سازی قیمت‌ کالا

معاون توسعه بازار بورس کالا گفت: مرغ جز کالاهای پذیرفته شده در بورس به شمار می‌آید و هر زمان که عرضه‌کننده‌ای برای این محصول وجود داشته باشد، عرضه در بورس کالا صورت خواهد گرفت زیرا این عملکرد در قیمت‌ها شفاف‌سازی ایجاد خواهد کرد.

علی پناهی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه بورس کالا برای عرضه محصولات با قیمت منصفانه است، افزود: بورس کالا بهترین مکان برای عرضه کالا است تا بتوان از این طریق منصفانه‌ترین قیمت را برای کالای مورد نظر کشف کرد.

وی در توضیح عوامل تاثیرگذار بر قیمت کالاها بیان کرد: عوامل متفاوتی بر قیمت کالاها تاثیرگذارند و هزینه‌ها تعیین‌کننده قیمت واقعی یک محصول هستند که این کالاها با ورود به بورس کالا می‌توانند با منصفانه‌ترین قیمت به خریداران  عرضه شوند.

پناهی با اشاره به پذیرش مرغ منجمد در بورس کالا گفت: مرغ جزو کالاهای پذیرفته شده در بورس به شمار می‌آید و هر زمان که عرضه‌کننده‌ای برای این محصول وجود داشته باشد، عرضه در بورس کالا صورت خواهد گرفت، زیرا این عملکرد در قیمت‌ها شفاف‌سازی ایجاد خواهد کرد.

معاون توسعه بازار بورس کالا در خصوص علت مخالفت برخی از تولیدکنندگان با عرضه مرغ منجمد در بورس کالا خاطرنشان کرد: احتمالا برخی از تولیدکنندگان قیمت‌گذاری در بورس کالا را همگام با منافع خود نمی‌دانند زیرا در این صورت قیمت سایر محصولات در این رده به مانند مرغ گرم به ضرر تولیدکنندگان خواهد بود.

پناهی در این باره افزود: بورس کالا مکانی برای قیمت‌گذاری منصفانه بر روی کالاها است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بورس ، کالا ، مرغ ، قیمت ، پذیرش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار