در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد

نظر «مرتضی شایسته» درباره عملکرد رییس سازمان سینمایی

مرتضی شایسته، تهیه کننده سینما اقدام مسئولان سینمایی و حجت‌الله ایوبی را برای دیجیتالی کردن تجهیزات اکران سینماها تحسین کرد.

مرتضی شایسته تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: وزارت ارشاد و سازمان سینمائی با دیجیتالی کردن تجهیزات نمایش فیلم ها کمک شایانی به سالن‌های سینمایی کرده‌اند و هم چنین وزارت ارشاد با حمایت پخش کنندگان و تهیه کنندگان فیلم به سینما کمک کرد. 

شایسته در خصوص عملکرد رئیس سازمان سینمایی عنوان کرد: عملکرد ایوبی عالی بوده است و در مقایسه عملکرد وی بعضی از مدیران سابق سینما متوجه می‌شویم که رئیس سازمان سینمایی کنونی بهتر از مدیران سابق عمل کرده است، آرامش در سینما برقرار شده است و تدبیر جای بی‌تدبیری را گرفت. 

شایسته اظهار داشت: دولت با وجود مشکلات بودجه‌ای که با آن دست به گریبان است و ما باید انتظارمان متناسب با توانایی دولت باشد، در حد توان به تجهیز سالن‌های سینمایی و حمایت از توزیع کنندگان و تهیه کنندگان پرداخت به بنیاد سینمایی فارابی وام داد و مشارکت در تولید فیلم کرده از طریق سینما شهر هم سالن‌ها را تجهیز کرد. 

وی در پایان گفت: امیدوارم سال 94 سالی باشد که گیشه سینماها همیشه پرشور، تعداد سالن‌ها افزوده شود و در شهرهایی که سالن سینما وجود ندارد، سالن‌های سینمایی احداث شود، فیلم‌های خوبی اکران شود و "سین" سو مدیریت که وجود دارد با تدبیر عوض شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار