رییس ستاد سفرهای نوروزی؛

افزایش تعداد رام‌های قطار در مسیرهای پرتردد /اجازه افزایش قیمت بلیت هواپیما ندادیم

رییس ستاد سفرهای نوروزی از تعداد پروازهای خارجی در دور اول سفرهای نوروزی خبر داد و گفت:با افزایش تعداد رام‌های قطار در مسیرهای پرتردد سعی کردیم برای مسافران سفری راحت را فراهم کنیم.

افزایش تعداد رام‌های قطار در مسیرهای پرتردد /اجازه  افزایش قیمت بلیت هواپیما ندادیم
فریبرز واحدی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه تعداد پروازهای خارجی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) افزایش یافته است گفت: تعداد پروازهای خارجی در دور اول سفرهای نوروزی به 220 پرواز رسیده است.

وی در ادامه افزود: تعداد پروازهای داخلی در فرودگاه مهر آباد با انتقال ترمینال 4 به ترمینال 1 بیش از 10 درصد افزایش یافته است.

واحدی با اشاره به اینکه امسال با افزایش تعداد پارکینگها و مدیریت بهتر توانسته‌ایم میزان تاخیرها را کاهش دهیم افزود: با بهسازی و نوسازی فرودگاه مهر آباد مسافران در فرودگاه‌ها با مشکلات کمتری روبرو باشند.

رییس ستاد سفرهای نوروزی تصریح کرد: امسال میزان قیمت بلیتهای هواپیما به شدت کنترل شد و به هیچ وجه در مسیرهای داخلی و خارجی افزایش قیمت وجود نداشت.

وی در ادامه یادآور شد: فضاهای فرودگاه‌های امام خمینی که سال قبل برای مسافران مشکل ایجاد کرده بود ساماندهی شد و تعداد پارکینگها برای مسافران افزایش چند برابری یافت.

واحدی در ادامه به افزایش تعداد رام‌های قطارهای مسافربری خبر داد و گفت: راه آهن برای مسیرهای پرتردد از جمله تهران – مشهد چند رام قطار اضافه کرد تا مسافران راحت‌تر بتوانند تردد کنند.

رییس ستاد سفرهای نوروزی خاطرنشان کرد: امسال سعی کرده‌ایم با ساماندهی سفرهای نوروزی سفری ایمن برای مسافران در بخش جاده‌‌ای و ریلی و هوایی فراهم کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: قطار ، سفر ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار