تبریز؛

اسکان بیش از 65 هزار نفر در هتل ها و مراکز اقامتی

دبير ستاد اجرايي هماهنگی خدمات سفر آذربایجان شرقی از اقامت بیش از 65 هزار نفر درهتل ها و مراکز اقامتی استان خبر داد.

به گزارشخبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز،فرزین حق پرست گفت: در هفته اول ماه 65 هزار و 817 نفر در مراکز اقامتی استان اسکان یافته اند.

حق پرست ادامه داد: بر اساس اعلام معاون گردشگری کشور ، در صورت کمبود هتل و مهمانپذیر مسافران می توانند در مدارس آذربایجان شرقی نیز اسکان داشته باشند ولی اولویت با فرهنگیان و کارمندان آموزش و پرورش است.

وی همچنین گفت: از آغاز تعطیات ( 28 اسفند ماه 93 ) بالغ بر 3 میلیون خودرو در محدوده آذربایجان شرقی تردد کرده اند.

وی با اشاره به آمار بازدید از موزه ها و اماکن تاریخی آذربایجان‌شرقی گفت: آمار بازدید از موزه ها در روز سوم نوروز به نسبت روزهای قبل تفاوت چشم گیری دارد و تا پایان سوم فروردین 46 هزار و 464 نفر از اماکن تاریخی استان بازدید کرده اند.

وی ادامه داد: کلیسای سنت استپانوسبا پنج هزار و 812 نفر ، رصد خانه مراغه با 5 هزار و 667 نفر و موزه آذربایجان با 5 هزار و 205 نفر به ترتیب از موزه ها و اماکن تاریخی پر بازدید استان هستند.

وی با اشاره بازدیدهای ستاد هماهنگی سفر آذربایجان شرقی ، خاطر نشان کرد: 412 مورد بازدید از مراکز اقامتی و بین راهی ، 121 مورد بازدید از مراکز اقامتی ، 104 مورد بازدید از مهمانسرا و کمپو 72 مورد بازدید ازد فاتر خدماتی انجام شده است و این بازدیدها در مجموع منجر به 79 تذکر و 124 مورد اخطار کتبی شده است.

لازم به ذکر است که این بازدیدها تا پایان تعطیلات نوروز ادامه داشته و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.