طیب‌نیا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

همدلی و همزبانی دولت و ملت؛ راه مقابله با تحریم‌ها

وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: قطعآ مقابله با تحریم‌های سنگینی که دشمنان بر ما تحمیل کرده‌اند و مقام معظم رهبری تعبیر «جنگ بزرگ‌تر از جنگ اول» را از آن داشتند، جز در سایه همدلی و همزبانی دولت و ملت امکان‌پذیر نخواهد بود.

همدلی و همزبانی دولت و ملت؛ راه مقابله با تحریم‌هاعلی طیب‌نیا، وزیر اقتصاد و امور دارایی در گفتگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نامگذاری سال ۹۴ به عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» اظهار داشت: معتقدم این نامگذاری بسیار شایسته و به‌جا تعیین شده است.  
 
وی افزود: قطعآ مقابله باتحریم‌های سنگینی که دشمنان بر ما تحمیل کرده‌اند و مقام معظم رهبری تعبیر «جنگ بزرگ‌تر از جنگ اول» را از آن داشتند، جز در سایه همدلی و همزبانی دولت و ملت امکان‌پذیر نخواهد بود.  
 
وزیر اقتصاد و امور دارایی تصریح کرد: خوشبختانه طی دو سال گذشته با همدلی و همزبانی بین دولت و مردم توانستیم به برخی از مشکلات اقتصادی فائق بیاییم و تورم را کاهش داده و از رکود اقتصادی خارج شویم.  
 
طیب‌نیا در پایان متذکر شد: مسلمآ همدلی و همزبانی مردم با دولت و استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور می‌تواند کمکی برای غلبه بر مشکلات باشد.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار