جودو جایزه بزرگ ترکیه؛

ملایی صاحب اولین مدال جودو ایران در سال 94 شد

تیم ملی جودو کشورمان در روز دوم از رقابتهای جایزه بزرگ ترکیه صاحب یک مدال برنز شد.

ملایی صاحب اولین مدال جودو ایران در سال 94 شدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، روز دوم  مسابقات جودو جایزه بزرگ ترکیه  امروز پیگیری شد و سه جودوکار دیگر ایران روی تاتامی رفتند.

سعید ملایی که به تازگی از وزن 73- کیلوگرم به وزن ۸۱- کیلوگرم آمده و اولین تجربه بین المللی خود را در وزن جدید پشت سر می گذاشت در چهار مبارزه متوالی خود  "حاجگولیف" از ترکمستان ،  "ویتالی دودچیگ" از اکراین ، "یاکیو اماموف" نفر ۲۰ رنکنیگ جهانی از ازبکستان و "ویکتور پنالبر" از برزیل با رنکینگ سه جهان را ضربه فنی کرد و به نیمه نهایی رسید. اوج کار مولایی برتری مقابل حریف برزیلی بود که با 17 مدال طلا ، نقره و برنز برای کسب مدال طلا به میدان آمده بود.

نماینده کشورمان که در پیکار با حریف برزیلی از ناحیه کتف دچار آسیب دیدگی شده بود در دیدار رده بندی مقابل "سرگئی توما" جودوکار مولداويايي اصل تیم امارات بازنده شد و به دیدار رده بندی راه پیدا کرد. 

ملایی در جدال برای کسب مدال برنز به مصاف "جاسمین باتیو" از بلژیک رفت و در حالی که دچار آسیب دیدگی شده بود حریف خود را شکست داد و به مدال برنز دست پیدا کرد.

 وحید بنا دیگر نماینده ایران در روز دوم در دور نخست به "بابایف" از ازبکستان باخت و حذف شد و امید تزتک هم بعد از استراحت در مرحله نخست ، دور دوم  مقابل "گانباتار" نفر ۲۱ رنکنیگ جهانی از مغولستان در پایان پنج دقیقه مبارزه بازنده شد و از جدول مسابقات کنار رفت.

فردا یکشنبه در روز پایانی این مسابقات هم تیم کشورمان دو نماینده دارد. جواد محجوب در وزن 100- کیلوگرم که 33 جودوکار ثبت نام کرده اند در گروه A دور نخست استراحت دارد و سپس با "بنجامین فلتچر " از آلمان پیکار کند. محجوب هم اکنون در مکان 25 رنکنیگ جهانی است و فلتچر" جایگاه 37 را در اختیار دارد. در وزن 100+ کیلوگرم و در گروه B جعفر پهلوانی دور نخست استراحت دارد و سپس با "دانیل نتا" نفر هشتم رنکنیگ جهانی از رومانی مبارزه می کند.

این دوره از مسابقات با حضور 499 جودوکار از 69 کشور صبح جمعه در شهر "سامسون" ترکیه آغاز شده و عصر یکشنبه به پایان می رسد.

انتهای پیام/

برچسب ها: جودو ، ملایی ، برنز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار