سرپرست اداره آموزش شهروندی منطقه 8 به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

برنامه‌های اجرایی اداره آموزش شهروندی منطقه 8 در سال 93

سرپرست اداره آموزش شهروندی منطقه 8 از برنامه‌های اجرایی این اداره در سال 93 خبر داد.

اکبر خوش طینتی، سرپرست اداره آموزش شهروندی منطقه 8 در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اقدامات این اداره در سال 93، اظهار کرد: فعالیت آموزش شهروندی، مربوط به برگزاری دوره‌های مختلف برای شهروندان منطقه بوده است.


وی ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزش افراد بازمانده از تحصیل، با هدف ارتقای سطح علمی کشور، با ارائه مدرک قانونی از مهمترین اقدامات اداره ساماندهی در سال 93 است.


خوش طینتی تأکید کرد: کتابهای سه جلدی به منظور آشنایی کودکان با مفاهیم زیباسازی در اختیار مربیان خانه‌های کودک قرار گرفت.


رئیس اداره ساماندهی بیان کرد: برگزاری کارگاه عشق و خیانت زوجین و کارگاه‌های آموزشی مدیریت زمان از اقدامات دیگر این اداره در سال 93 بوده است.


وی همچنین از برگزاری دوره های آموزشی کنترل خشم در کودکان، کانون مادر و کودک، آسیب شناسی روابط همسران، بلوغ دختران و پسران خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی آشنایی شهروندان بویژه والدین با نحوه برخورد با همسر و فرزندان است.


وی در پایان گفت: نخستین دوره آموزشی هندسه احجام به همت اداره آموزش شهروندی منطقه 8 و خانه ریاضیات تهران و با هدف تشکیل و فعال‌ سازی کانون‌های ریاضی محلات، افزایش مهارت‌های ذهنی و ادراکی و تقویت قوای منطقی با ساختن اجسام افلاطونی برای نوجوانان و همچنین آشنایی شهروندان با کاربردهای ریاضیات در زندگی در سرای محله لشگر غربی یکی دیگر از اقدامات مهم اداره آموزش شهروندی در سال 93 بوده است.


انتهای پیام/


برچسب ها: کودک ، آموزش ، افراد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار