تدوین سند مدیریتی در اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش شهریار

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان شهریار گفت: تدوین سند مدیریتی با تنظیم و عملیاتی نمودن برنامه‌ریزی‌های بلندمدت و اصولیِ آموزشی از برنامه‌ها و اهدافی است که با جدیت دنبال می‌نماییم.

علی زبیحی، رئیس آموزش و پرورش شهریار در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نقش بسیار برجسته و حائز اهمیت نهادهای آموزشی، پرورشی و تربیتی در رشد و توسعه همه جانبه کشور در عرصه‌ها و ابعاد گوناگون اظهار کرد: با توجه به اشراف و احاطه‌ای که به عرصه آموزشی و پرورشی شهرستان شهریار داریم، امید آن می‌رود با تنظیم و عملیاتی نمودن برنامه‌ریزی‌های درازمدت به سندی مدیریتی منسجم به عنوان نقشه راهی اصولی و پایدار در عرصه آموزشی و تربیتی شهرستان شهریار نائل شویم.


وی در ادامه افزود: در صورت تدوین سند مدیریتی هوشمندانه با تغییر مدیریت، خلل و سکونی در عرصه آموزشی و پرورشی ایجاد نمی‌شود و روند موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها به صورت مستمر و متناوب دنبال خواهد شد.


زبیحی در پایان تصریح کرد: مجموعه آموزش و پرورش شهرستان شهریار با حمایت‌ها و پشتیبانی‌های اداره کل آموزش و پرورش استان تهران و مسئولان و دستگاه‌های زیربط، تدابیر و تمهیداتت ویژه‌ای به منظور رشد و توسعه هرچه بیشتر کمی و کیفی آموزشی و تربیتی شهرستان شهریار درنظر گرفته شده که با عنایت الهی در آینده دستاوردهای آن به نحو محسوس‌ترین ظهور و بروز پیدا می‌کند.


انتهای پیام/


برچسب ها: تدوین ، آموزش ، تدابیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار