محمود افشاردوست: نحوه برگزاری لیگ برای ما مهم است

درپی برطرف شدن نقاط ضعف مسابقات باشگاهی و برگزاری لیگ بیست و نهم به سراغ افرادی که با لیگ به نوعی درگیر هستند رفتیم و در این خصوص بحث و تبادل نظر کردیم.

محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اظهارداشت: ممکن است به دلیل2گروه شدن مسابقات لیگ به لحاظ کیفی برخی از تیمها در مرحله مقدماتی ضعیفتر بودند ولی در مرحله پلیآف تمام 8 تیم حاضر از سطح کیفی و قدرت بالایی برخوردار بودند.

وی افزود: برای ما که جزو عوامل فدراسیون هستیم نحوه برگزاری مسابقات اهمیت بالایی دارد، خوشبختانه ما در لیگ سال1393 از نظر امکانات، زمان اجرای بازیها، نوع قضاوتها، شرایط استاندارد حاکم بر دیدارها و... مشکل چندانی نداشتیم، البته ناگفته نماند که در بحث موارد فنی هم نظر کارشناسان را جویا میشدیم و از این موضوع غافل نبودیم.

مربی اسبق تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص تغییر ناگهانی نوع اجرای مرحله نیمهنهایی اظهارداشت: چند ماه پیش با مسئولان سالن12 هزارنفری مجموعه ورزشی آزادی نامهنگاریهای مربوطه را انجام دادیم ولی متاسفانه به دلیل برگزاری مسابقات فوتسال هنرمندان جهان در12هزارنفری، کفپوش و زیرساخت سالن تغییر کرد و عوامل مربوطه نمیتوانستند تا شروع رقابتهای لیگ والیبال کفپوش را عوض کنند به همین دلیل مرحله نیمهنهایی به طور رفت و برگشت در استانهای مختلف برگزار شد.

افشاردوست تصریح کرد: من در لیگ والیبال ایران سالها هم بازی کردم و هم مربیگری. به جرات میگویم که تغییر میزبانی تاثیر چندانی در روند کار و نتیجهگیری یک تیم ندارد، چه بسا که وقتی بازیها به طور رفتوبرگشت برگزار شود تیمها نیز به عنوان میزبان ذینفغ هم بودند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.