اردبیل؛

ورود بیش از 400 هزار گردشگر به شهر سرعین

فرماندار سرعین گفت: بیش از 400 هزار گردشگر و مسافر نوروزی به شهر سرعین به عنوان شهر چشمه‌های بهشتی وارد شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ عاطف ناصری افزود: این ورودی گردشگران در یک هفته اخیر بیشتر از استان‌های تهران و همجوار اردبیل اتفاق افتاده که سرعین را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کردند.

شهر سرعین دارای جاذبه‌های بی‌نظیر به ویژه آبگرم و جاهای دیدنی و تاریخی بی‌شماری است که با سرمایه‌گذاری‌های که در سال‌های اخیر در شهر سرعین اتفاق افتاده سعی شده تا امکانات و زیرساخت‌های لازم برای حضور گردشگران فراهم شود که وجود بیش از 200 مرکز اقامتی و مجموعه‌های پذیرایی و تفریحی و گردشگری زمینه‌ای را فراهم کرده تا این شهر بیش از گذشته در خدمت گردشگران باشد.

اختصاص 17 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل طرحهای نیمه تمام شهر سرعین

ناصری فرماندار سرعین گفت: در سال‌های گذشته به طور متوسط 4 میلیارد تومان هر سال اعتبار به این شهرستان اختصاص می‌یافت در حالی که 4 برابر سه سال گذشته در سال 93 به این شهرستان به رقم 17 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافت تا بتوانیم بخش عظیمی از پروژه‌ها و طرح‌های نیمه تمام را تکمیل کرده و برای استفاده مردم به ویژه گردشگران مهیا کنیم.

وی ظرفیت اصیل و حقیقی این شهرستان را در مسیر توسعه توجه و بها دادن به صنعت گردشگری توصیف کرد و افزود: با اقداماتی که از یک ماه پیش در این شهرستان آغاز شد با همکاری شهرداری و دستگاهای دیگر سعی کردیم تا امکانات آب‌های گرم و برخی از تجهیزات گردشگری را تقویت کرده و نسبت به تجهیز و به روزرسانی آنها اقدام لازم به انجام برسد.

پیش بینی بیش از 900 هزار گردشگر به شهر سرعین

فرماندار سرعین بیان کرد: با مساعد شدن شرایط جوی در هفته دوم سفرهای نوروزی پیش‌بینی می‌کنیم تا 900 هزار گردشگر ورودی به سرعین را شاهد باشیم.

ناصری در ادامه به حل مشکلات جارچیان نیز اشاره کرد و گفت: ما در این زمینه با همکاری هتلداران سعی کردیم تا در قالب کیوس‌ها و مجموعه‌های اطلاع‌رسانی گردشگران را نسبت به وجود هتل‌ها و مراکز اقامتی آشنا کرده و راهنمایی کنیم تا بخشی از دغدغه‌ها، مشکلات و نارسایی‌ها برطرف شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.