بنا:

بعد از آسیب دیدگی داشتم فراموش می‌شدم/در سال 93 احیا شدم

ملی‌پوش جودو کشورمان گفت: بعد از آسیب دیدگی کم کم داشتم فراموش می‌شدم اما در سال 93 احیا شدم و دوباره به اوج بازگشتم.

وحید بنا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درخصوص عملکرد ورزشی خود درسال 1393 اظهار کرد: سال 93، سال خوبی برای من بود به خاطر آسیب‌دیدگی دو سال از میادین دور بودم؛ اما در این سال دوباره بازگشتم فکر می‌کنم دوباره زنده شدم.

وی اضافه کرد: مسابقه ندادن باعث شده بود تا کم کم فراموش شوم حتی خودم هم داشتم خودم را فراموش می‌کردم اما دوباره بازگشتم و در مسابقات جایزه بزرگ در حالی شرکت کردم که قبل آن حتی یک مسابقه در حد شهرستان هم شرکت نکرده بودم، با این وجود موفق شدم به مدال برنز برسم که شروع خوبی بود، بعد از آن هم در رقابت‌های قهرمانی کشور به مدال طلا دست یافتم و به اردوی تیم ملی دعوت شدم.

بنا تصریح کرد: در رقابت‌های لیگ هم با پاس قوامین قرارداد داشتم که این تیم موفق به کسب عنوان قهرمانی شد از جعفرعلی قادری مربی تیممان تشکر ویژه دارم که سلامت بازیکنانش بیشتر از قهرمانی برایش اهمیت داشت و بسیار از این رفتا وی خرسند شدم.

جودوکار وزن 73- کیلوگرم ادامه داد: در هفته پایانی لیگ آنفولانزا داشتم و شرایط تیم‌مان به گونه‌ای بود که اگر باخت می‌آوردیم با تفاضل ممکن بود قهرمانی را از دست بدهیم، من به مربی گفتم که حاضرم با سرماخوردگی هم مبارزه کنم و روی تاتامی رفتم خوشبختانه موفق به کسب پیروزی شدم و تیم‌مان نیز در سکوی نخست ایستاد.

بنا درخصوص اردوهای تیم ملی گفت: اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم اولین مشکل ما در اردو بحث خوابگاه بود که وقتی به آکادمی منتقل شدیم شرایط بهتر شد و از این حیث مشکل‌مان برطرف شد، تمرینات ما به دلیل نزدیکی به زمان مسابقات بسیار پرفشار پیگیری می‌شد.

ملی‌پوش با سابقه جودو ایران در پاسخ به این سوال که آیا تغییر وزن در نتیجه گرفتن وی در مسابقات برون مرزی تأثیرگذار خواهد بود یا خیر، بیان کرد: من از سال 84 فیکس تیم ملی نوجوانان بودم بعد از آن از 87 به بعد نیز عضو ثابت تیم ملی بزرگسالان شدم قبل از آسیب دیدگی‌ام در مسابقات آسیایی ازبکستان در وزن 66 کیلوگرم مبارزه می‌کردم اما اکنون در وزن 73 کیلوگرم به میدان می‌روم خودم هم تردید دارم که در مسابقات برون مرزی در چه وزنی باشم زیرا جثه‌ام از ورزشکاران 73 کیلوگرم کوچکتر است.

وی اذعان کرد: آرش میراسماعیلی و مجید زارعیان، مدیر تیم‌های ملی و سرمربی راهی جلوی پایم قرار دادند که در رقابت‌های جایزه بزرگ ترکیه در وزن 73 باشم بعد از آن تصمیم بگیریم که می‌توانم در این وزن ادامه دهم یا باید به 66 کیلوگرم بازگردم.

بنا اعلام کرد: اگر در مسابقات جایزه بزرگ ترکیه شرکت کنیم و پیراهن تیم ملی کشورم را در این رقابت‌ها بر تن کنم تمام تلاش خود را خواهم کرد تا بهترین مبارزه‌ها را روی تاتامی به نمایش بگذارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار