شهردار منطقه 13:

بوستان جنگلی سرخه حصار پذیرای گردشگران نوروزی است

شهردار منطقه 13 گفت: بوستان جنگلی سرخه حصار پذیرای گردشگران نوروزی در روزهای آغازین فصل بهار است.

هادی ذاکری شهردار منطقه 13 در حاشیه بازدید از ستاد گردشگری نوروزی شهرداری تهران با بیان اینکه چندین سال است که برنامه های گردشگری تفریحی شهر تهران در روزهای آغازین فصل بهار را در دستورالعمل مدیریت شهری قرار داده ایم، اظهار کرد: با توجه به اینکه برنامه های گردشگری در شهر تهران مدت زمان کوتاهی است که آغاز شده، ولی شاهد نتایج مثبت چندین ساله از این فعالیت ها هستیم.

شهردار منطقه 13 با اشاره به اینکه آمار و اطلاعات نشان می دهد که استقبال از برنامه های گردشگری نوروز 94 شهر تهران 2 برابر شده است، ادامه داد: این موضوع با کمک معاونت ها، سازمان ها و ادارات مرتبط با شهرداری تهران به انجام رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه منطقه 13 یکی از مبادی ورودی شرق پایتخت محسوب می شود، ادامه داد: براساس آمارهای ارایه شده این منطقه یکی از بهترین اسکان های نوروزی سال 94 بوده است. همچنین همراهی و همکاری سازمان رفاه با تورهای نوروزی بسیار موفق بوده است.

ذاکری با اشاره به ظرفیت گردشگری منطقه 13 در شهر تهران گفت: بوستان 700 هکتاری سرخه حصار و بوستان ملی خجیر که از مناطق بکر و خوش آب و هوا منطقه است. بوستان سرخه حصار در آینده به قطب گردشگری تبدیل خواهد شد، زیرا جاده سلامت، مزرعه گیاهان دارویی در آن شکل گرفته و به محور طبیعت مبدل شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار