یک مذاکره کننده ارشد هسته‌ای کشورمان:

هیچگونه توافقی صورت نگرفته/ طرف‌های ذیربط بجای این فضاسازی‌ها باید دست از زیاده خواهی‌های خود بردارند

یک مذاکره کننده ارشد تیم هسته ای جمهوری اسلامی ایران در باره فضاسازی رسانه های غربی اظهارداشت:هیچگونه توافقی صورت نگرفته و موضوعاتی همچنان باقی مانده که باید حل وفصل شود.

هیچگونه توافقی صورت نگرفته و موضوعاتی همچنان باقی مانده که باید حل وفصل شود
به‌ گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، یک مذاکره کننده ارشد  تیم هسته ای جمهوری اسلامی ایران در باره فضاسازی رسانه های غربی اظهارداشت:هیچگونه توافقی صورت نگرفته و موضوعاتی همچنان باقی مانده که باید حل وفصل شود.

وی افزود: طرفهای ذیربط بجای این فضاسازیها باید دست از زیاده خواهیهای خود بردارند و تصمیم راهبردی خود را اتخاذ کنند که توافق می خواهند یا فشار.

شایان ذکر است؛ یک مذاکره کننده ارشد هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران ،گزارش خبرگزاری آسو شیتدپرس که حاوی نکات غیر دقیقی از جمله در مورد انتقال اورانیوم از ایران به روسیه  است را رد کرد و افزود: انتشار چنين اخباري از سوي برخی از رسانه هاي غربي در راستاي فضاسازي هايي در جهت اخلال در روند مذاكرات صورت مي گیرد که البته اقدامی بیهوده و غیرحرفه ای است.

گفتنی است؛ آسوشیتدپرس اعلام کرده بود که ایران با انتقال تمام اورانیوم غنی‌شده خود به روسیه موافقت کرده است و اختلاف روسیه و آمریکا در زمینه تحریم‌های ایران است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار