کارگردان «ارسال یک آگهی تسلیت» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

امیدوارم نگاه غیر فرهنگی در سینمای ایران از بین رود

ابراهیم ابراهیمیان گفت: آرزوی من برای سینما در سال 94 این است که امیدوارم نگاه غیر فرهنگی در سینمای ایران از بین برود که تصور می کنم آرزوی دست نیافتنی است.

ابراهیم ابراهیمیان، در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: در هفت سین سینمایی امسال علیرضا برازنده، سارا سلطانی، فیلم عادت نمی کنیم، شهرام اخلاص پور، صدا، دوربین، حرکت می گذارم.

وی ادامه داد: بهترین اتفاق سال 93 برای من این بود که وضعیت جسمانی و سلامتی ام برقرار بود و ساخت فیلم جدیدم  را شروع کردم.

این کارگردان بیان کرد: بدترین اتفاق سال 93 برای من این بود که 2 بار در اتوبان صدر تبریز تصادف کردم و مدت زیادی هیچکس به داد من نرسید و بدتر از آن زمان اکران بد فیلم " ارسال آگهی تسلیت" بود.

ابراهیمیان تصریح کرد: اولین عیدی را از پدربزرگم گرفتم و اولین عیدی را به خواهرم دادم و بهترین عیدی هم یادم نیست از چه کسی گرفتم.

این کارگردان بیان کرد: مهمترین خاطره عیدی به دوران کودکی من بر می گردد در ایام عید عروسی یکی از عموهایم بود، من و یکی پسرعموهایم کل کارتن موزی که برای آن مراسم تهیه شده بود را خوردیم و در پی آن حال هر دوی ما بر شد ولی در عین حال خوش گذشت و عمویم مجبور شد دوباره یک کارتن موز برای مراسم تهیه کند.

ابراهیمیان اظهار داشت: آرزوی من برای سینما در سال 94 این است که امیدوارم نگاه غیر فرهنگی از سینمای ایران برود که فکر می کنم آرزوی دست نیافتی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار