کارشناس هواشناسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بارش باران در اکثر نقاط کشور/ وزش باد شدید در تهران

کارشناس هواشناسی با اشاره به آغاز بارش ها در اکثر نقاط کشور گفت: هم اکنون در استان های آذربایجان غربی ،زنجان کردستان ،کرج،تهران،سمنان و اراک و کاشان ،اصفهان و دماوند و آبعلی ،کرمانشاه،استان مرکزی و چهارمحال و بختیاری شاهد بارندگی هستیم.

بارش باران در اکثر نقاط کشور/وزش باد شدید در تهرانامین حسین نقشینه کارشناس هواشناسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه  خبرنگاران با اشاره به آغاز بارش ها در اکثر نقاط کشور گفت: هم اکنون در استان های آذربایجان غربی،زنجان کردستان،کرج،تهران،سمنان و اراک و کاشان ،اصفهان و دماوند و آبعلی ،کرمانشاه،استان مرکزی و چهارمحال و بختیاری شاهد بارندگی هستیم.

وی افزود: انتظار میرود تا بعد از ظهر گستره بارش ها به سواحل شمال دامنه البرز و و شرق و شما و حتی جنوب کشور کشیده شود.

نقشینه تصریح کرد:فردا نیز بارش ها در شرق و شمال شرق کشور متمرکز میشود و در شمال غرب کشور شاهد بارش های پراکنده خواهیم بود.

به گفته این کارشناس هواشناسی در روز چهارشنبه یک سامانه بارشی از سمت جنوب به کششور وارد میشود که با ورود این سامانه بارشی شاهد رگبار و رعد و برق در نیمه جنوبی کشور هواهیم بود.

وی ادامه داد:امروز دریای خزر مواج است و از امشب نیز شاهد وزش باد شدید در نیمه شرقی و دامنه های البرز مرکزی خواهیم بود که تا فردا نیز ادامه دارد.

نقشینه افزود:امشب در تهران در برخی ساعات شاهد وزش باد شدید خواهیم بود و برای فردا نیز آسمان تهران کمی ابری تا نیمه ابری و در برخی ساعات همراه با وزش باد شدید پیش بینی میشود.

وی افزود: در روز پنجشنبه نیز در تهران آسمان کمی ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار