نادری:

فوتبال ساحلی ایران از لحاظ فنی بهترین تیم آسیا است

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: سطح فوتبال ساحلی در آسیا پیشرفت خوبی داشته ولی ما هنوز از لحاظ فنی بهترین تیم آسیا هستیم.

فوتبال ساحلی ایران از لحاظ فنی بهترین تیم آسیا استعلی نادری کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: مسابقات نسبت به دوره قبل از سطح بالایی برخوردار بود و همه تیم‌های آسیایی پیشرفت خوبی کرده‌اند. تیم ما هم خیلی سرحال و خوب بود و ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه را به این مسابقات برده بودیم شرایط خوبی داشتیم و خیلی هم خوب بازی کردیم ولی متاسفانه بازی با ژاپن دقایقی از بازی تمرکزمان را از دست دادیم و به ژاپن باختیم. ولی از لحاظ فنی ما بهترین تیم آسیا هستیم.

وی در ادامه افزود: تیم‌های حریف کار می‌کنند و ما هم اگر می‌خواهیم جایگاهمان را حفظ کنیم باید برای ورزش هزینه کنیم تا به شرایط ایده آل برسیم و همیشه این شرایط را حفظ کنیم.

نادری در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که فدراسیون با برنامه ریزی دقیق و خوب و انجام بازیهای تدارکاتی خوب بتواند تیم را در بالاترین سطح آمادگی نگه دارد تا  بتوانیم در جام جهانی قدرتمند ظاهر شویم و جبران مسابقات آسیایی را در جام جهانی بکنیم.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: نادری ، ساحلی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار