قرارداد جدید لوئیس همیلتون منعقد می‌شود

طبق آخرین خبرها، لوئیس همیلتون این هفته قرارداد تازه‌ای با تیم ‫مرسدس‬ امضاء می‌کند که براساس آن، سالی ۵۵ میلیون دلار درآمد خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران لوئیس همیلتون آخرین قهرمان رقابت‌های ‫فرمول‌یک‬ است که اکنون برای فصل آینده هیچ قراردادی با تیم مرسدس ندارد. هر دو طرف قرارداد فعلی ماه‌هاست مشغول مذاکره با یکدیگر هستند، اما تاکنون به نتیجه دلخواه نرسیده‌اند.

گاهی اوقات بسیاری از خبرگزاری‌های دنیای ‫موتوراسپرت‬ شایعه می‌کنند که همیلتون قرار است سال آینده به جای کیمی رایکونن در ‫فراری‬ حضور داشته باشد. اما این شایعات هیچ‌گاه پایه و اساس روشنی نداشت.

اسکای اسپرت باور دارد قرارداد جدید لوئیس همیلتون قبل از استارت گرندپری ‫مالزی‬ که گرندپری خانگی اسپانسر رسمی تیم مرسدس یعنی ‪Petronas‬ است، رسانه‌ای می‌شود.

همیلتون در اینباره گفت: این قرارداد اکنون در دست وکلا است و انتظار دارم تا قبل از شروع آخر هفته، نهایی شود. اگر این اتفاق رخ دهد، فوق‌العاده خواهد بود، اما اگر نشود، در طول ماه‌های آینده نهایی خواهد شد.

‪ تایمز‬در خبری نوشت لوئیس همیلتون براساس قرارداد جدید خود با تیم مرسدس، سالانه ۵۵ میلیون دلار درآمد خواهد داشت. ‪Telegraph‬ اما باور دارد مبلغ رسمی این قرارداد ۶۰ میلیون دلار است که بدین ترتیب لوئیس را به عنوان گران‌ترین راننده تاریخ رقابت‌های فرمول‌یک می‌رساند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.