«سیما خضرآبادی »در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

شیرین‌ترین خاطره نوروزی‌ام در تولد 25 سالگی‌ام اتفاق افتاد

«سیما خضرآبادی» گفت: آرزوی رقم خوردن اتفاقات خوب برای تمام ایرانیان در سال 94 را دارم.

سیما خضرآبادی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به مناسبت سال جدید گفت: تولد من روز 11 فروردین است و به همین دلیل همیشه نوروز برایم خاطره‌ها، زیبایی را رقم می‌زند اما شیرین‌ترین خاطره‌ام با گرفتن هدیه‌های دلخواهم در نوروز 93 رقم خورد.

وی در ادامه افزود: من اولین عیدی‌ام را از دست پدربزرگم گرفتم و اولین عیدی را به برادر کوچکترم دادم وقتی سن هرکس از 20 سال بیشتر می‌شود همه انتظار دارند که به آن‌ها عیدی بدهی و من هم از آن سن به بعد به خیلی از افراد عیدی دارم.

بازیگر سریال "وضعیت سفید" پیرامون آرزوی برای سینما و خودش در سال جدید عنوان کرد: امیدوارم در سال 94 آثار با کیفیت‌تری در سینما تولید شود و اتفاقات خوب و دوست داشتنی برای من و دوستانم بیافتد

وی ادامه داد: یکی از آرزوهایم در سال جدید ایجاد امنیت شغلی برای بازیگران است. خیلی از همکاران‌ هستند که حدود 2 سال کار نکرده و وضعیت اقتصادی خوبی ندارند. امیدوارم در سال جدید بازیگران تنها برای رفع نیاز مالی تن به بازی نقش‌هایی که دوست ندارد، ندهند.

این بازیگر اظهار داشت: روز اول فروردین چند سال پیش عمه پدرم فوت شد و بدترین خاطره نوروزی من را رقم زد. امیدوارم از این گونه اتفاقات برای کسی نیافتد، زیرا حال بدی در انسان ایجاد می‌کند.

خضرآبادی در پایان گفت: سال خوبی را برای همه ایرانیان عزیز آرزو می‌کنم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.