حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حربه‌های اقتصادی دشمن با حمایت دولت و ملت دفع می‌شود

خطیب موقت نمازجمعه تهران گفت: حربه‌های اقتصادی کشورهای متخاصم علیه ایران تنها با حمایت دولت و ملت میسر خواهد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در گفتگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نامگذاری شعار سال ۹۴ به عنوان «دولت، ملت، همدلی و همزبانی» از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: شعار تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری شعاری است برای عزت و احیای نظام اسلامی که باید ان‌شاءالله به آن عمل شود.  
 
وی با اشاره به چالش‌های برخی کشورها علیه ایران افزود: بدون شک رفع چالش‌های ایجاد شده نیاز به درک ملت و دولت دارد.  
 
خطیب موقت نمازجمعه تهران با بیان اینکه ملت ما ملت انقلابی بوده و تکنوکرات و محافظه کار نیست، متذکر شد: ملت ما انقلاب کرده و پای انقلاب و آرمان‌های خود ایستاده است.  
 
وی در ادامه با اشاره به چالش‌های منطقه‌ای کشورهای همسایه ایران از جمله عربستان، بیان داشت: عدم همدلی و همزبانی دولت و ملت می‌تواند آسیب‌رسان باشد، چرا که ایران در منطقه الگوی بسیاری از کشور‌ها بوده و ملت‌هایی که در منطقه بیدار شده‌اند و برای استقلال خود خون داده‌اند، همواره نگاهشان به ماست.  
 
خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه دولت و ملت در بعد اقتصادی باید فعالیت خود را بیشتر کنند، چرا که موضوع اقتصاد به حربه کشورهای متخاصم تبدیل شده است، متذکر شد: اگر ملت از دولت به خوبی حمایت نکند، دولت نمی‌تواند اقتصاد را به خوبی مدیریت کند و اگر دولت هم اعتماد ملت را جلب نکند، موفق نخواهد بود.  
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری درباره تبیین شعار سال به موضوع مهمی دست گذاشته که باید مدنظر مسئولین قرار گیرد. 

انتهای پیام/  
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار