مارسلو،‌ استعداد درخشان در لیگا اسپانیا

مارسلو، یکی از استعداد‌های درخشان سرزمین فوتبال خیز برزیل است که مربیان را وادار به استفاده آن در ترکیب ثابت تیم می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مارسلو ویرا داسیلوا جونیور، یا همان مارسلو یکی از استعداد‌های درخشان سرزمین فوتبال خیز برزیل است که در زمستان 2006 به جمع رئالی‌ها پیوست.

از زمانی که تنها 18 سال داشت توانست روزهای خوبی را در فلومیننزه پشت سر بگذارد و بعد از آن خود را به جمع رئالی‌ها ملحق کند و خود را مانند دیگر برزیلی‌ها به خصوص روبرتو کارلوس در ترکیب تیم ما بیاندازد و جانشین خوبی برای وی باشد.

مارسلو فوتبال را در سن 9 سالگی آغاز کرد. او درسن 13 سالگی به نوجوانان فلومیننزه پیوست و تا قبل از اینکه مربی تیم به او دستور دهد که در پست دفاع چپ بازی کند در پست هافبک بازی می‌کرد.

بعد ازمدتی خانواده او به دلیل عدم توان تأمین پول اتوبوس که هر روز با آن به باشگاه می‌رفت او را از رفتن به باشگاه منع کرد اما باشگاه برای او زمینه‌ای را محیا کرد تا این ستاره را از دست ندهد.

بعد از اینکه او توانست خود را به عنوان یکی از پایه‌های این تیم تثبیت کرد زمینه‌ی رفتنش به اروپا و ترک برزیل به مقصد اسپانیا محیا شد.

این بازیکن زحمتکش رئال زمانی که وارد مادرید شد، سخت تمرین کرد و توانست از فرصت‌هایی که مربی برای بازی به او داد خوب استفاده کرد . روحیه بالا و قدرت جنگندگی که داشت مربی را وادار به استفاده از او در ترکیب اصلی کرد.

بازی‌های خوب او در باشگاه، سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل را مجاب کرد که از او در تیم ملی نیز استفاده کند. این مدافع در رئال احساس خوبی دارد و تمام وقت اضافه خود را با دوستان و خانواده‌اش می‌گذراند مارسلو مهربان و شوخ طبع است و در تمرینات به شعر خواندن و شوخی با سایر هم تیمی‌ها می‌پردازد و روبرتو کارلوس دوست و مربی مورد علاقه‌ی این بازیکن برزیلی است.

نام: مارسلو ویرا داسیلوا جونیور

تولد: 1988/5/21

پست: دفاع

قد: 74/1 متر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار