فوق ستاره‌هایی که در حسرت لمس جام اروپا ماندند

فوق ستاره‌های در دنیای فوتبال وجود دارند که حسرت لمس جام اروپا بر دل آنها مانده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ؛ فوق ستاره‌های در دنیای فوتبال وجود دارند که علی رغم شهرت و نام بلند بالای خود از لمس جام لیگ قهرمانان اروپا بازماندند. 

رونالد برزیلی 
رونالدو لویز نازارینا دلیما پدیده فوتبال جهان محسوب می‌شود اما در مدت حضورش در پی اس وی آیندهوون، بارسلولنا،‌رئال مادرید، اینترمیلان و آث میلان از لمس جام لیگ قهرمانان اروپا باز ماند و نتوانست با هیچ کدام از آن تیم ها به این جام معتبر دست یابد. 

رودفن نیستروی 
نیستروی بازیکن باشگاه منچستر یونایتد که از وی به عنوان موتور گل‌زنی این باشگاه نام می‌بردند در 219 حضورش به این تیم توانست 150 گل به ثمر برساند اما هیچ وقت موفق نشد حتی در حضور سرآلکس فرگوسن در نیمکت یونایتدی‌ها  به جام لیگ قهرمانان اروپا دست یابد. 

دنیس برکمپ
اسطوره هلندی باشگاه آرسنال که بسیاری از وی به عنوان بهترین بازیکن باشگاه آرسنال یاد می‌کنند نیز هیچ وقت نتوانست جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بالای سرببرد. 

پاتریک ویرا 
ویرا دیگر بازیکن آرسنال بود که باز هم وی از لمس جام قهرمانان اروپا باز ماند و در دهه یک چهارم نهایی بازی را با تیم آرسنال به چلسی واگذار کرد و از صعود به مراحل بعدی باز ماند.

میشائیل بالاک
بازیکن باشگاه بایرن مونیخ و اسطوره فوتبال آلمان لقب گرفت که هر وقت نام فوتبال آلمان به میان می‌آید ناخودآگاه نام میشائیل بالاک هم تداعی می‌شود، وی هم نتوانست هیچ وقت در مدت حضورش به جام لیگ قهرمانان دست یابد.

لوتار مائتوس 
بازیکن مشهور آلمان که 150 بازی ملی برای آلمان انجام داد در مدت حضورش در باشگاه بایرن مونیخ نتوانست به جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یابد. 

جیان لویجی بوفون 
بوفون که بسیاری بر این باور هستند وی بهترین دروازه‌بان جهان هنوز هم درسن 37 سالگی به شمار می‌رود در مدت حضور 14 ساله‌اش در یوونتوس نتوانسته به جام لیگ قهرمانان اروپا دست یاد. 

فابیوکاناوارو
کاپیتان پر افتخار تیم ملی ایتالیا که سابقه حضور در باشگاه یوونتوس و رئال مادرید را دارد و در سال 2006 با تیم ملی ایتالیا جام قهرمانی جهان را بالا سربرد همیشه در بالابردن جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا ناکام بوده است. 

انتهای پیام/
برچسب ها: ستاره ، فوتبال ، جهان ، جام ، اروپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار