همزمان با روز طبیعت انجام می شود؛

بوستان های منطقه 20 آماده میزبانی از شهروندان تهرانی/برپایی نماز جماعت در 6 بوستان جنوب تهران

شهردار منطقه 20 از تمهیدات مدیریت شهری و اجرای ده ها ویژه برنامه آموزشی فرهنگی با محوریت طرح آسمان آبی زمین پاک همزمان با روز طبیعت در این منطقه جنوبی خبرداد.

بوستان های منطقه 20 آماده میزبانی از شهروندان تهرانی/برپایی نماز جماعت در 6 بوستان جنوب تهران
به گزارش حوزه شهری باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، منصور کتانباف با بیان این خبر اظهار کرد: یک صد و پنجاه و هفت بوستان، بیش از 50 قطعه فضای سبز و 10 عرصه جنگل کاری در منطقه 20 برای میزبانی از شهروندان در روز طبیعت آماده سازی شده است.

کتانباف با اشاره به اینکه بهسازی فضاهای سبز ، رفع نقایص احتمالی و تامین روشنایی بوستان ها پیش از شروع تعطیلات نوروزی در قالب طرح استقبال از بهار انجام شده بود افزود: تمامی بوستان ها و فضاهای تفرجگاهی منطقه 20 به امکانات رفاهی و خدماتی مجهز است و شهروندان با آسایش و رفاه کامل می توانند روز طبیعت را در بوستان ها و فضاهای سبز این منطقه جنوبی سپری کنند.

وی با اشاره به بهره برداری 5 پروژه شهری درمحله 13 آبان ادامه داد: احداث 18 چشمه سرویس بهداشتی، زمین بازی با وسایل مدرن ویژه بزرگسالان، زمین اسکیت، بهسازی، توسعه فضاهای سبز شهری در بوستان جانبازان و گلگون و توسعه حاشیه جنوبی بزرگراه آزادگان در روزهای پایانی سال 93 به بهره برداری رسید تا شهروندان در ایام نوروز و به ویژه روز طبیعت از امکانات کاملی برخوردار شوند.

کتانباف به اجرای ویژه برنامه های اجتماعی و فرهنگی همزمان با این روز در فضاهای تفرجگاهی و بوستان های منطقه 20 نیز اشاره کرد و گفت: تمامی برنامه های مدیریت شهری در روز طبیعت با محوریت طرح آسمان آبی و زمین پاک و خط سفید اجرا می شود که در این راستا آموزش مدیریت پسماند و تفکیک آن از مبدا از مهمترین آن است که با حضور کارشناسان انجام می شود و ماشین های ملودی دار جمع آوری پسماند خشک نیز در تمامی بوستان ها در همان روز حضور دارند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه های مدیریت شهری در روز طبیعت برپایی نماز جماعت است که تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده است و این فریضه واجب در بوستان های تغمه، دانش، ماهور، دستواره، جانبازان و کانون امام خمینی(ره) برپا می شود.

شهردار منطقه 20 در پایان تداوم ویژه برنامه هایی که در خصوص ارتقاء و حفظ محیط زیست شهری و ترویج فرهنگ ترافیکی و رعایت حقوق شهروندی است را از مهمترین اقدامات مدیریت شهری در سال جدید برشمرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: منطقه 20 ، پروژه ، طبیعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار