"علیرضا مفاخری" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دکور بیمارستان "در حاشیه" کاملا واقعی است

طراح دکور سریال "در حاشیه" گفت: دکور بیمارستان این اثر را در یک سوله ساختیم که ساخت آن حدود 2 ماه به طول انجامید.

"علیرضا مفاخری" طراح دکور سریال "در حاشیه" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران درخصوص ساخت دکور بیمارستان "در حاشیه" گفت:  مرداد ماه سال 1393 گروه تولید این سریال با من تماس گرفتند تا درباره دکور بیمارستان باهم صحبت‌های اولیه را انجام دهیم ابتدا قرار بود یک مدرسه را تبدیل به بیمارستان کنیم ولی بعد تصمیم گرفتیم کل بیمارستان را بسازیم. 

وی افزود: ساخت بیمارستان حدود 2 ماه به طول انجامید؛ این بیمارستان حاصل زحمت تیم ساخت گروه تولید است و سعی کردیم خیلی به رئال نزدیک باشد در واقع طنز سریال در دیالوگ و بازیگران خلاصه شده و بخش دکور مجموعه، کاملا جدی و رئال است. 

"مفاخری" در خصوص مکان این بیمارستان اظهار داشت: این بیمارستان دریک سوله‌ی خالی که پیش از این سریال "شوخی کردم"، در آن ضبط شده، ساخته شده و البته با اضافه کردن یک سوله سه آپارتمان که منزل نقش‌های اصلی مجموعه است را در آن ساختیم. 

وی درباره اینکه کدام بخش این بیمارستان که توسط خودش ساخته شده را بیشتر دوست دارد، عنوان کرد: من کافی شاپ بیمارستان "در حاشیه" را از بخش‌های دیگر بیشتر دوست دارم چون کافی شاپ بدین صورت در هیچ بیمارستانی وجود ندارد و شاید از این کافی شاپ برای ساخت بیمارستا‌نهای دیگر الهام بگیرند. 

وی تصریح کرد: برای اولین بار بود که در مجموعه‌ای یک بیمارستان ساخته می‌شود به همین دلیل  تمام هم و غم ما این بود که بهترین دکور ساخته شود. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم مردم از دیدن این سریال، لذت ببرند تا خستگی از تن همه‌ی عوامل دربیاید. 

گفتنی است؛ سریال "درحاشیه" به کارگردانی مهران مدیری از 6 فروردین از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود. 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
hadi
۲۲:۵۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
واقعا معرکه بود .