عبداللهی خبر داد؛

رفع 80 آب گرفتگی در پی بارش تگرگ شب گذشته

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از رفع 80 آب گرفتگی و آب افتادگی از بارش تگرگ شب گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران مجتبی عبداللهی در خصوص بارش تگرگ شب گذشته گفت: بارش تگرگ از لحاظ حجم و اندازه در سال های اخیر بی سابقه بود ولی بلافاصله اکیپ های سازمان آتش نشانی در محل های گزارش شده حاضر شدند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه 80 مکان آب گرفتگی و آب راه افتادگی منازل و معابر گزارش شد، اضافه کرد: شب گذشته 116ایستگاه آتش نشانی در آماده باش کامل بودند.

وی با اشاره به اینکه بر اثر بارش تگرگ آب در تعدادی از خیابان های تهران جاری شد، ادامه داد: نمی توان گفت آب گرفتگی اتفاق افتاد اما به دلیل بارش شدید تگرگ خیابان ها گنجایش این میزان بارش را نداشت.

عبداللهی با بیان اینکه سازمان آتش نشانی با تمام توان در خیابان ها و معابر حضور یافتند، افزود: شهروندانی که آب گرفتگی و آب راه افتادگی در داخل پارکینگ منازل آنها رخ داده بود، با سامانه 137 تماس گرفتند، نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام شد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه با توجه به اقدامات انجام شده خسارات زیادی گزارش نشده است، تصریح کرد: با تلاش عوامل خدمات شهری مشکل معابر اصلی، بزرگراه ها و خیابان های پایتخت در شب گذشته رفع شد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: بارش ، تگرگ ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار