فرمول یک:

جیمز آلیسون: محافظه‌کار نخواهیم بود

آلیسون مدیر فنی تیم ‫فراری‬ عنوان کرد در پیشرفت SF15-T به هیچ عنوان محافظه‌کارانه رفتار نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران آلیسون گفت: تعادلی منطقی بین شاسی و موتور در اتومبیل ما وجود دارد. بخش بزرگی از کار را در شاسی، آیرودینامیک انجام می‌دهد. این اتومبیل پتانسیل خوبی دارد که بتواند زمان خوبی در پیست به ثبت برساند.

بعد از اتمام تمرینات در آخر هفته گرندپری مالزی، مشاهده شد که اتومبیل‌های فراری در دورهای شبیه‌سازی رقابت خود می‌توانند پا به پای مرسدس‌ها رقابت کنند.

آلیسون در اینباره گفت: نمی‌دانم. این حرف را باید بزنیم. اما فرسایش تایرها در وضعیت مناسبی است و ما هم سرعت خوبی داریم.
البته هیچ کس نمی‌داند تیم رقیب چه فکری در سر دارد و مشغول انجام دادن چه کارهایی است. 

وی افزود:درباره موتورها خیلی محافظه‌کارانه رفتار می‌شود. اما به نظر من خیلی زود است که بخواهیم درباره آنها تصمیم نهایی را بگیریم. ما برای اولین بار با دانفورس کم رانندگی کردیم و برای نخستین بار گشتاور موتور را تست می‌کنیم.

جیمز آلیسون درباره اتومبیل اشاره کرد: یک قدم رو به جلو برداشتیم. نقطه ضعف ما در برابر مرسدس هم در زمینه موتور است و هم در زمینه شاسی. این را وقتی متوجه شدیم که اطلاعات بدست آمده از گرندپری استرالیا را مرور می‌کردیم.


وی در آخر خاطر نشان کرد:برنامه‌های آیرودینامیک ما بسیار قوی است. الان قوانین خوبی در زمینه آیرودینامیک اجرا می‌شود. همین قوانین خوب را هم در زمینه موتور می‌بینیم. وضعیت ما در مقایسه با سال گذشته متفاوت است و یک سال دیگر این تفاوت بیشتر هم خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار