قزوین؛

آسیب به زیرساخت‌های اسفرورین / مردم در انتظار نگاه وی‍ژه مسئولین

طوفان عصر دیروز در اسفرورین به زیرساختهای این شهر خسارت مالی وارد کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، وقوع طوفان و سیل شب گذشته در اسفرورین از توابع تاکستان استان قزوین خسارت مالی وارد کرد.

طاهر فیضی رئیس شورای اسلامی شهرستان تاکستان شب گذشته در نشست مسئولان اسفرورین با رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر، با اشاره به اینکه بر این حادثه 77 نفر مصدوم شدند، گفت: زیرساخت‌های شهر اسفرورین نظیر آب، برق و گاز به طور کامل از بین رفته و دکل‌ها نیز آسیب دیده است.

وی ادامه داد: شدت حادثه تا آنجا بوده است که طوفان، ماشین‌آلات به وزن 10 تن را بالا برده و بر زمین پرتاب کرده بود.

به گفته فیضی منازل مسکونی، مغازه‌ها، کارخانه‌های آجرپزی و دکل‌های مخابراتی و تجهیزات شهری اسفرورین آسیب‌ دیده است.

وی در ادامه افزود: خسارات وارد به منطقه در حادثه اخیر به اندازه‌ای قابل توجه است که امکان پاسخگویی به آن را نداریم و مردم از این بابت نگرانی و دغدغه دارند.
میرزایی عضو شورای اسلامی شهر اسفرورین نیز در این جلسه تصریح کرد: خسارات وارد شده به تجهیزات دولتی را خود دولت پرداخت و جبران می‌کند اما در خصوص خسارات وارد به اموال شخصی مردم کسی پاسخگو نیست و این موضوع به دغدغه مردم حادثه‌دیده اسفرورین تبدیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه بیشتر وسایل نقلیه یا منازل و ساختمان‌های آسیب‌دیده مردم بیمه نیستند، اظهارداشت:  امید است با مساعدت و حمایت دولت، تسهیلات یا اعتبارات بلاعوض در اختیار مردم منطقه قرار گیرد تا بتوانند خسارات ناشی از طوفان را جبران کنند.
 
انتهای پیام/ض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.