آنچه در سال 93 در حوزه فنی و عمران منطقه 14 گذشت؛

از نصب و بهسازی تا نوسازی سنگدال و جداول

معاون فنی و عمران منطقه 14 با اشاره به مهم ترین طرح‌ها و برنامه های اجرا شده از نصب و بهسازی تا نوسازی سنگدال و جداول در محلات 26 گانه این منطقه خبر داد.

عباس فرشادیان معاون فنی و عمران منطقه 14 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به مهم ترین طرح‌ها و برنامه‌های اجرا شده در این منطقه، اظهار کرد: ‌ساماندهی ساختمان‌ها، ابنیه و تاسیسات، امکانات شهرداری تهران، نگه داری و مرمت پیاده روها، پیاده راه‌ها، نصب و بهسازی، نوسازی سنگدال و جداول از مهم ترین طرح‌های اجرا شده است.

وی با بیان دیگر طرح‌ها و برنامه های مهم این حوزه تصریح کرد: مطالعه احداث بهسازی و بازسازی شبکه‌های اصلی هدایت و جمع آوری آب‌های سطحی، احداث و تجهیز و تکمیل پیاده‌ورها و پیاده‌روها، نگه داری و مرمت معابر بزرگراه‌ها و تهیه طرح‌های موضوعی و موضعی تکلیفی طرح  جامع و تفضیلی از دیگر برنامه های مهم اجرا شده است.

فرشادیان در پایان با اشاره به فعالیت‌های حوزه فنی و عمران در طرح‌ جهادی افزود: این فعالیت‌ها شامل لکه گیری ومرمت نوار حفاری، هم سطح سازی دریچه، بازسازی جدول، نهر کانیو، رفیوژ، ترمیم و مرمت پیاده رو و نصب دریچه است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: جداول ، بهسازی ، فنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار